Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: VBSEO en VbOptimise

Junior Member

Default VBSEO en VbOptimise

Text automatically translated from: Spanish to: Dutch
    Translated text
    Vóór de aankoop van het product dat ik wil reageren op twee vragen.

1 .- ik heb gezien in forums te zeggen dat vBET vBulletin veroorzaken een negatieve invloed op de prestaties van de server. Mijn site heeft 1 miljoen pageviews per dag en gebruiken Memchached. Tuurlijk, zal de server niet vallen?

2 .- "vbeta" is comptabile met vBSEO en VbOptimise? Ik heb gelezen dat niet compatibel zijn, willen ze me de waarheid vertelt.

Dank u.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hoi, het beantwoorden van uw vragen

1.-Vertaling is iets extra wat er gebeurt nadat de pagina is gegenereerd, dus het duurt natuurlijk extra middelen. Maar we hebben veel verbeteringen zoals cache die dit effect beperkt. En in geval van gasten we zelfs pagina rendering snelheid te verbeteren (voor gasten in de cache pagina genereert sneller dan in normale vBulletin) - in dit geval we einduitvoer cache zodat volgende aanvragen naar dezelfde pagina instant zijn-gewoon streaming al bereid resultaat (minder CPU en geheugen verbruik door de kosten van ruimte op harde schijf). Natuurlijk totdat het verloopt (configureerbaar). We kunnen niet garanderen u hoe snel die u pagina's genereren zal, want het hangt teveel factoren (nummer van uw CPU's, bedrag van geheugen, verbindingssnelheid aan aanbieders van de vertaling, het bedrag van de aanvragen tot vertaalde pagina's). Voor normale pagina's vBET heeft minimale impact (Voeg vlaggen en controles voor titels in verschillende talen geschreven). Grotere verkeer naar vertaalde pagina's betekent een groter verbruik van de resource. Zo lang als u zal vrij geheugen dat uw server niet mag vallen. Houd er rekening mee dat u kunt altijd slechts een deel van de ondersteunde talen en gebruiken nadat de cache is ingevuld dan meer talen toevoegen en controleren hoe uw server verwerkt het. Er is geen magie - extra functionaliteit zal extra kosten produceren, maar we zijn bezig met magie na dat (cache, gast Cache) om dit effect te minimaliseren en ooit gemaakt caching pagina's sneller dan normale pagina's genereren.

2. - Ja we zijn compatibel met vbseo (u kunt zien op deze zeer forum) en zijn wij in staat om te integreren met stand vbseo en vBulletin vriendelijke URL om te vertalen van URL's. We zijn ook compatibel met vBOptimise - wij zijn het op dit forum te gebruiken. Het is nodig om te integreren met vbseo (duidelijk beschreven hoe), maar geen integratie nodig is voor vBOptimise

Dank u.
    In geval van andere vragen - gewoon kunt vragen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •