Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Ondersteuning voor vBadvanced eigen CPM

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    5

    Default Ondersteuning voor vBadvanced eigen CPM

    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,

    Het zou mooi zijn als vBadvanced eigen CPM zou worden ondersteund met. Het portaal bevindt zich op de index.php, ik de taal switch hier in de buurt, dan heb ik het land van de Forum Home page (in mijn forum.php). Dus ik krijg de portal-pagina te vertalen.

    Bedankt en groeten,
    Beul
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Hallo,

    we zijn van plan om de meest populaire mods die speciale integratie zal steun nodig hebben. Op dit moment hebben we heel wat werk op de 3.3.0 versie. Daarna gaan we gemaakt integratie met vBulletin 4.0 en dan zullen we onze aandacht op andere mods.

    Toch zijn we klaar voor alle tijd om mod auteurs die graag gemaakt integraties zichzelf te onderhouden, door het beantwoorden van hen die code nodig is en waar deze moet worden gezet.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    22

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Hoe kan ik doen om te worden ontleed vbcmps langtitle pagina's.

    ps.
    Dit is een voortzetting thread die in dit onderwerp: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-richtik.html
    Original text

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Ik ben blij dat u wilt kontynować het op dit moment

    Over het algemeen moet je een plek waar de mod stelt de waarden voor de tytuów, die vervolgens displays te vinden, en dan is er voeg de volgende stukje code (soms moet je nog wijzigen - hier Ik zal je helpen als iemand die bereid is zich te onderwerpen aan al zanużony code). Het invoeren van aanvullende code rechtstreeks in de code is de meest eenvoudige mode, maar niet noodzakelijk de beste.

    Voorbeeld code op te nemen (je nodig hebt om een variabele die de titel hernoemen $ Titel):
    PHP Code:
    if (strpos($title'[/langtitle]')) {
      require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
      
    $title vbet_parseTitle($title);  

    Zoals ik kan het nodig zijn een kleine verandering deze code - in het geval als de titel wordt vervolgens gesneden, maar ik kan alleen de code in te zien wie je bent zanużyć.
    Original text

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    22

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Ik heb

    Zoals je schreef je al eens een code te wijzigen.

    De uitdrukking $ titel was veranderd naar $ thread [titel]

    In de lijn 253 in het bestand recentthreads.php (Forum wortel/ Modules /) voegde ik de volgende code:

    Code:
    			// Langtitle
    			if (strpos($thread['title'], '[/langtitle]')) {
      require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
      $thread['title'] = vbet_parseTitle($thread['title']);  
    }
    Het is bijna alles.

    Ik heb een klein probleem mee.
    Indien op mijn Poolse Forum "Recente onderwerpen" is het onderwerp geschreven in het Russisch, is het veranderen van de taal van de Russische, kreeg ik een lege witte pagina. (Andere talen zijn prima.)


    Original text
    Laatst bewerkt door jaryx; 19-01-10 in 06:55.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door jaryx View Post
    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Ik heb een klein probleem mee.
    Indien op mijn Poolse Forum "Recente onderwerpen" is het onderwerp geschreven in het Russisch, is het veranderen van de taal van de Russische, kreeg ik een lege witte pagina. (Andere talen zijn prima.)
    Original text
    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    En als er geen informatie in de server log? Gelieve Podeślij exacte link naar de pagina van de "recente onderwerpen" en schrijf over wat precies Klik om de witte pagina te zien.
    Original text

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    22

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    En als er geen informatie in de server log? Gelieve Podeślij exacte link naar de pagina van de "recente onderwerpen" en schrijf over wat precies Klik om de witte pagina te zien.
    Original text
    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Het bleek dat witte pagina verschijnt alleen op mijn FireFox Cookies ....

    Maar goed ik heb een probleem.

    Na het toevoegen van de code voor de naam niet meer lijkt mij het bericht: [langtitle =
    Helaas, zoals ik de taal wijzigt, zijn de thema's geschreven in een vreemde taal niet vertaald, en nog steeds in het Pools.
    Geschreven over het origineel in het Russisch: "возьмите в лигу" zowel in de Poolse taal, Russisch en elke andere pagina vbcmps weergegeven als: "Neem in de competitie"

    Code:
    http://fifa.pes.com.pl/
    Opgelost. Tot dom om toe te geven, maar ik gebruik vB Optimaliseren en waarschijnlijk gewoon de cache wordt niet vernieuwd en dus deze problemen.

    Hartelijk dank voor uw oplossing.
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 09-08-10 in 22:23. Reden: gecorrigeerd bbcode

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •