Ja goed, ben ik wachten de nieuwste release. Als volgens Michal zijn wij te wachten. Ik hoop echt dat het beschikbaar zal zijn voor zeer binnenkort, als ik meer en meer leden elke dag verliezen ben.
Ja goed, ben ik wachten de nieuwste release. Als volgens Michal zijn wij te wachten. Ik hoop echt dat het beschikbaar zal zijn voor zeer binnenkort, als ik meer en meer leden elke dag verliezen ben.
Ook Let op: in Google vertaling API v2 u kunt instellen dat uw grenzen jezelf. Net zoals Radek schreef - nieuwste vBET versie hebben oplossing voor geblokkeerde API door provider - we overschakelen naar de andere en als alle limieten zijn bereikt dummy vertaler toont dan originele tekst. Wij veronderstellen voor de nieuwe versie van gisteren, maar vanwege problemen met internet deze order opnieuw is gepland (ik weet het is triviaal, maar het was weekend, op de reis en cellofaan internet niet werken zoals te veronderstellen). Deze week we zal versie een andere die kwestie met markering aanbieders niet beschikbaar is te vaak corrigeert. Laatste versie markeert als niet beschikbaar wanneer fout van vertaling provider komt. Dit is niet nodig - we hebben ontdekt dat de API Microsoft vertaling stuurt verschillende communiceert voor kwesties zoals 'server overbezet', 'timeout'. Voor dergelijke fouten hebben wij niet te overwegen dat de grenzen zijn bereikt. Dus de volgende release zal repareren en overwegen is vertaling provider niet beschikbaar alleen voor speciale berichten die duidelijk deze limiet zegt bereikt.
Beantwoorden je vraag over betaalde Google vertaling API v2. Ga gewoon naar Admin CP - > vBET - > Vertaling Providers en u vindt er beschrijving hoe te beginnen met Google vertaling API v2 (er is link en uitleg hoe om API-sleutel). Houd er rekening mee dat v2 is betaald, dus u overwegen kunt om te controleren de grenzen, misschien sommige talen verwijderen, en sommige pagina's om het goedkoper negeren. De prijzen worden gecontroleerd door Google, zodat we niet meer wijzigen.
Heb je hier meer hulp nodig?![]()
Ik hoop dat ik zal zitten kundig voor de nieuwe versie gebruiken met de gratis API's! Ik heb een probleem met het gaat tot betaalde maar google moet een creditcard voor dat, en ik woon en werk in China, en zij niet aanvaarden enige Chinese creditcard voor betaling. Dus ik ben geschroefd. Ik probeerde om uit te vinden over microsoft API betaald, maar kon niet achterhalen waar toe te passen voor dat.
De volgende releases zal nog steeds ondersteuning van Google vertaling API v1 (zo lang als het bestaat) en gratis Microsoft vertaling API (zo lang als het bestaat).
Als u vragen over betalingen voor Microsoft vertaling API hebt kunt u hier vragen: mtcont@microsoft.com
Volgens informatie die we van Microsoft na 30 maart 2012 zal iedereen worden gedwongen te gebruiken betaalde versie van Microsoft vertaling API zelfs als u slechts 2 miljoenen tekens/maand gratis gebruiken. Dat betekent dat Microsoft nog steeds vrij voor dit contingent zal zijn. Nog steeds zal het men moeten gebruiken Microsoft Azure Marketplace:
Heb je hier meer hulp nodig?Oorspronkelijk geplaatst door Mail from Microsoft
![]()
Laatst bewerkt door vBET; 19-10-11 in 21:18.
Bedankt voor de info Michal. Dus zal mensen zonder credit cards niet kunnen gebruiken google of Microsoft. VBET zullen dus van geen nut voor mij. Dit is echt het slechtste nieuws ooit!
Ik ben niet zeker over Microsoft betalingsmethoden nu. En we hebben natuurlijk geen idee Google zal voegt nieuwe betalingsmethoden - dit is uit onze invloed. Vraag Google voor meer betalingsmethoden.
Ook volgens deze informatie uit een van onze gebruikers: http://www.vbenterprisetranslator.co...id-MS-API.html
Microsoft heeft abonnement (niet zoals Google die on the fly kosten) - dus het moet beschikbaar zijn om te betalen met vele methoden. Ik begrijp dat Google moet kunnen automatisch in rekening brengen. Maar Microsoft heeft net een abonnement, dus het moet worden toegelaten tot betaling door elke methode (vooraf). Gewoon Controleer het. We gaan er na de volgende release van vBET 4.x. Op dit moment kennen we nog niet details.
Heb je hier meer hulp nodig?![]()
Ik bevorderde enkel aan 4.4.4 en na 2 minuten ik heb geen vertaling aanbieders beschikbaar. De limiet bereikt voor google en Microsoft. Bot van deze een creditcard verlangen om te gaan voor betaalde API's, of u voor een abonnement gaan of niet. (Microsoft) Dus nu vBET is van geen nut voor mij, en ik weet zeker dat er vele forumeigenaars zonder credit cards, of dat het ons niet veroorloven betaalde vertalingen. Dit is een nachtmerrie!
Als u grenzen bereikt dan hoeft je te wachten tot het weer beschikbaar is. Merk op dat Microsoft maandelijks heeft en per uur Beperk, dus als u uw maandelijkse limiet nog niet bereikt, dan zul je snel nieuwe vertalingen (vBET controles om de 10 minuten doet provider weer beschikbaar is).
Google heeft voor zeker tweede limiet (we weten niet wat anders).
Houdt u er rekening mee dat Microsoft zelfs na maart 2012 zal voorzien API gratis maandelijkse limiet van 2 miljoen tekens (nu is 4). We hebben geen idee zal het worden gesneden of niet. Op dit moment is het bekend dat er beschikbaar gratis limiet is.
Over prijzen en betalingen methoden - opnieuw contact op met vertaling aanbieders - wat verwacht je ons daaraan doen?...: /
We zullen ondersteuning toevoegen voor meer API's indien mogelijk. We hebben nog steeds geen invloed op voorwaarden van 3e partij vertaling aanbieders. Gelieve directe problemen rechtstreeks naar plaatsen waar die kunnen worden opgelost.
Laatst bewerkt door vBET; 21-10-11 in 03:04.
Ik ben niet beschuldigen u van deze Michal, ik weet dat het is niet jouw schuld. De feiten zijn enkel dat ik zal niet zitten kundig gebruik van vBET met gratis API's! Mijn forum is te groot, en de grenzen zijn bereikt binnen 30 seconden. Dus wat goed dat doet me? En ik al contact opgenomen met de leveranciers van de vertaling. Er is geen andere manier om te betalen. Dus nogmaals, niet jouw schuld, maar het maakt vBET verouderde voor grote forums.(Als u geen credit card) En dat is een feit!Over prijzen en betalingen methoden - opnieuw contact op met vertaling aanbieders - wat verwacht je ons daaraan doen?...: /
We zullen ondersteuning toevoegen voor meer API's indien mogelijk. We hebben nog steeds geen invloed op voorwaarden van 3e partij vertaling aanbieders. Gelieve directe problemen rechtstreeks naar plaatsen waar die kunnen worden opgelost.
Zolang u kunt blijf met vBET - we zijn op zoek naar leveranciers van andere vertaling, is markt verandert de hele tijd...
Ook - als u geen Google v1 meer gelieve uitschakelen cache reiniging. Laat de cache opvullen. Ik weet dat je hebt grote forum, ervan uitgaande dat je het misschien in de cache opgeslagen gratis grenzen zal echter genoeg om te behandelen nieuwe berichten. U kunt ook instellen dat vBET te negeren sommige pagina's die u overwegen zijn niet belangrijk voor vertaling. RSS-kanalen zijn bijvoorbeeld - verandert de hele tijd. Misschien zal u geven vertalingen op archief... Misschien andere plaatsen...
Kort - raden wij u om te overwegen het nog steeds gebruik van vBET met nieuwe beperkingen zetten door 3de partij vertaling providers. En weer - we willen meer steun.
Hebt u hier meer hulp nodig? Of kunnen we instellen het probleem als opgelost?