Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 24 van 24

Onderwerp: Lege vertalingen.

Senior Member

Ik moest uitschakelen vBET voor nu. Mijn hele forum ging gewoon voortdurend in time-outs wegens van vertalingen die niet gedaan kunnen worden. Dus nu ik gewoon wachten en hopen dat u een goede oplossing kan vinden. Ik ben een lid voor het leven, mijn vriend, en ik weet dat u een manier zal vinden.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Op dit moment zijn we het testen van nieuwe vertaling API (Zie aankondigingen). Hoe dan ook - als vertalingen kunnen niet worden gedaan moet je niet hebben time-outs... Iets is niet hier. Wanneer de vertaling kan niet worden gedaan, dan vBET moet markeren provider niet beschikbaar is en controleer het elke 10 minuten doet is het weer beschikbaar. Ondertussen worden wanneer geen aanbieders beschikbaar zijn dan alleen in de cache opgeslagen resultaten weergegeven. Dus time-out niet gebeuren. Open nieuwe thread voor uw probleem met time-outs en PM tot details toegang hebben - wij zullen nagaan wat er gaande is. Misschien u sommige andere fout opmerking van provider krijgt en het is niet ingeschakeld voor door vBET - dat waarom vBET nog steeds probeert verklaren zou te gebruiken van de provider. Het kunnen we controleren alleen op plaats.

Werkelijke oplossing lost al het probleem met bereikte grenzen. Hebt u een probleem die het kan worden veroorzaakt door enkele bug. We hebben om het om te controleren of - open nieuwe thread en PM toegang details te controleren.

Senior Member

Ik heb de nieuwste versie van VBET vandaag voor het eerst weer ingeschakeld. Zo kan ik u guys te wees zo goed vleugelman mij over naar waar uitschakelen cache reiniging (als per Michal de suggestie in bovenstaande post) ook welke pagina's kan ik set niet te vertalen, en hoe dat te doen vragen?
    Ik gebruik alleen de gratis API's van Microsoft en Apertium in dit stadium, maar ze zijn opgebruikt 2 minuten. Dus voor nu moet ik een manier vinden om te vertalen alleen nieuwe berichten. Ik ben ook proberen om een manier te gebruiken Google betaalde API, dus hopelijk als ik heb dat in plaats ik VBET tot zijn recht opnieuw gebruiken kan uit te werken. Bedankt.

Gepensioneerde;)

Hi
    Foru uitschakelen gast cache kunt u beide instellingen instellen:

AdminCP -> vBET Cache -> Cache Time-To-Live (TTL) -> Cache Time-To-Live (TTL): 0
    -u cache gegevens voor altijd zal duren

AdminCP -> vBET Cache -> Cache Time-To-Live (TTL) ->Cache wissen strategie: Handicap

U kunt "niet transtaling" sommige pagina's door het invullen van optie):
    AdminCP - > vBET Main - > URL's negeren:

Ook kunt u gebruiken: <-! VBET_SNTA -> en <-! VBET_ENTA -> Tags. Zet enkel binnen het inhoud dat u niet wilt worden vertaald en voila - het zal niet -u kunt easly toegang sjablonen door AdminCP - > stijlen & sjablonen

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •