Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Is dit mogelijk?

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member
    Plaats
    http://yuforum.net

Question Is dit mogelijk?

Hi!

Ik heb een paar pre-sales vragen ... Ik heb vBulletin 4.0.8 forum ... en ik ben interessant om vBET kopen ...

1. Vertalen van Google Translate API v1 naar Microsoft Translate API?

Mijn forum zijn in de Kroatische taal (zeer vergelijkbaar met Servische en Bosnische taal).
    Google Translate ondersteunt Kroatische, Servische en Bosnische taal, maar Microsoft Translate API NIET ondersteuning van een van deze talen ...

Kan ik vertaal mijn forum met Google Translate API v1 van de Kroatische taal naar Engels taal ... en het vervolgens vertalen mijn forum van het Engels naar alle andere Microsoft Translate API ondersteunde talen?

2. Indien dit niet mogelijk is ... Kan ik het handmatig doen van MySQL databases ... te vertalen DB data tabel uit het engels in andere talen met MS Translate API ... Is dit mogelijk met vBET ?

Of ... met een aantal andere script ... of ... op een andere manier om dit te doen?

3. Google Translate API v2 is een zeer dure service voor mij (en waarschijnlijk voor allen die een middelgrote en grote forum) .. GT_API_v2 ... 1 M personages = $ 20 ... ?!?!? ...

Ik heb in VB4 DataBase ... alleen in de tabel "post" ... in "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M personages ...

SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
    Uit gegevens na

In andere DB tabellen ... als tabel "thread" ... titel ... trefwoorden ... tafel "tag" ... tafel "zin" ... andere vb plugins ...

Laten we zeggen dat mijn forum een totaal van 500 miljoen tekens heeft ... Google Translate API v2 ... naar mijn forum te vertalen naar slechts een andere taal ... Het kost me ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10.000 dollar

Als ik vertaal mijn forum om 20 talen TOP ... Het kost me ... 20 x 500 M = 200.000 dollar dollar

Wie betaalt dat veel geld voor dit? ... Ik weet ... Ik NIET!

Conclussion: Google moet dit veranderen naar ... 1 M personages = max $ 1 dollar

Ben ik verkeerd?

4. Is het mogelijk om slechts enkele forums vertalen ... niet alle forum en alle forums?

Met dank aan antwoorden,

Handmatig
    Laatst bewerkt door Manual; 30-09-11 in 00:23.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi.

1. In vBET kan je kiezen welke vertaling provider die u wilt gebruiken voor elke vertaling talencombinaties. Nog steeds vBET ondersteunen geen dubbele vertalingen op dit moment. Dus als vertaling provider is niet de ondersteuning van specifieke taal die u zal niet kunnen gebruiken te vertalen van of naar deze taal.

2. Niet nu. vBET geen veranderingen vBulletin gegevens. Wij gebruiken onze eigen cache, en dat is alles. vBET biedt hulpmiddelen - zoals het toevoegen van BBCode aan reeds bestaande berichten. Maar we hebben geen tool die zou veranderen de gegevens en dergelijk instrument zou zijn potentieel gevaarlijk, want je zou de originele inhoud los.

3. 1M tekens betekent dat 1 000 000 karakters. Houdt u er rekening mee dat Google API v1 nog open is, maar zetten ze strenge grenswaarden die eindigt heel snel nu. Ook vBET ondersteunt Microsoft Vertaling API die nog vrij is en ze hebben ook een aantal beperkingen. Als u weet dat een andere vrije API die Gebruiksvoorwaarden zal het gebruik ervan niet verbieden in vBET gelieve punt is het en wij zullen u graag ondersteuning toevoegen voor.

Houdt u er rekening mee dat je niet hoeft in te schakelen op alle ondersteunde talen. vBET laat je zelf welke talen actief moet zijn.

Houdt u er rekening mee dat u moet met uw conclusie gaan in andere plaats - naar Google. Wij helemaal mee eens dat het beter zou zijn als Google vertaling zou zijn goedkoper of nog beter zijn als het zou nog steeds gratis. Toch is het niet aan ons en we kunnen er niets mee doen. Stuur dan uw conclusies naar Google - we hopen dat ze zullen overwegen.

4. vBET maakt het mogelijk om te bepalen pagina's die moeten worden genegeerd door vertaling motor. U kunt bepalen door het geven van een deel van URL - elk UURL waaronder gegeven tekst wordt genegeerd door vBET.

Als u nog vragen - neem gewoon vragen. We realiseren ons dat op dit moment het kopen van vBET niet zo makkelijke beslissing zoals het was voordat Google betaald.

Junior Member
    Plaats

Ja ... Je hebt gelijk ... Ik ga naar Google om dit conclussion bericht ... maar Google's doelen is geen forum ... slechts een kleine tot middelgrote CMS webpagina's en blogs ...

Ik weet wat ik zal doen ... eerst ... vertalen van alle forum om 50 + talen ... tot en met 01 december 2011 ...

... seconden ... handmatig met MySQL en een aantal andere tools ... vertalen mijn alles forum in het Engels ... en schakel over naar MS Vertaler API ... het vertalen naar andere 35 talen ...

Mijn leden uit Kroatië, Servië en Bosnië ... kunnen nog steeds gebruik maken van Google Translator (gratis service) ... JavaScript op de top van het forum ... te vertalen forum van het Engels naar EXYU talen ...

Vraag ...

5. Hoe Google vertalen mijn forum ... vBET sturen woorden naar Google ... en ontvangen van vertaalde woorden en cache ... of hoe?

6. Hoe lang het duurt Google te vertalen mijn hele forum naar 53 talen ... een maand ... twee maanden ... ?

Hoeveel woorden (of tekens) Google Translate API v1 te vertalen per dag?

Gelieve nota dat de vertaling door Google gratis service vertaler op de top van het forum door JavaScript niet zullen resultaten die zullen worden geïndexeerd produceren. De enige manier voor gebruikers om die te krijgen zal zijn om al weet je forum te begrijpen op zijn minst een beetje van inhoud die in de vreemde taal is voor hen en klikt u vervolgens op om te vertalen. Dit is het probleem met deze oplossing - de mensen moeten al een beetje te begrijpen wat zij zien om hen te motiveren de vertaling te klikken. Ze zullen het niet vinden vertaald in zoekmachines. Dus aan het einde - mensen die geïnteresseerd zijn en wil voor je onderwerp zoeken in een vreemde taal zal niet vinden uw forum. Dat is de reden waarom vBET werd gemaakt - om het te veranderen en vertaalde inhoud te verlenen aan die welke op zoek zijn naar uw onderwerp.

Houdt u er rekening mee dat vBET het mogelijk maakt om gebruik van verschillende vertalingen API's in dezelfde tijd. Zoals ik al eerder schreef die u kunt configureren voor elke talencombinatie welke provider zou moeten vertalen. Dus zelfs als je wilt Google v1 gebruiken totdat deze is gesloten we nog steeds adviseren om het te gebruiken in combinatie met Microsoft Translation API - om te voorkomen dat te snel bereiken van de limieten.

5. Precies. Nadat het is in de cache vBET maakt gebruik van cache.

6. Heb geen idee. Het hangt af van je forum verkeer. Sneller mensen / robots gaat naar uw vertaalde pagina, sneller zal worden gecached. Maar geen gebruik maken van een eigen robots voor die - het is niet toegestaan. Ook heb je hier toe te voegen grenzen die lijkt te zijn korter en kortgesloten - Google v1 bereidt te worden gesloten.

Ook geen idee. Zoals ik net schreef blijkt dat er limieten zijn strenger als we dichter bij sluitingstijd. Kijk dan in Google middelen voor dit antwoord. We willen niet dat iedereen te misleiden door het geven van een aantal oude informatie.

Junior Member
    Plaats

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Houdt u er rekening mee dat vBET het mogelijk maakt om gebruik van verschillende vertalingen API's in dezelfde tijd. Zoals ik al eerder schreef die u kunt configureren voor elke talencombinatie welke provider zou moeten vertalen. Dus zelfs als je wilt Google v1 gebruiken totdat deze is gesloten we nog steeds adviseren om het te gebruiken in combinatie met Microsoft Translation API - om te voorkomen dat te snel bereiken van de limieten.
    Ik ben blij om die optie te horen ... talencombinatie ...

Als ik het goed begrijp ... Ik vraag dat u de volgende oplossingen te bevestigen:

In vBET Admin Control Panel opties die ik kan doen dit:

1a) te vertalen met Google Translate API v1 ... van Kroatische taal op Engels ...

1b) te vertalen met Microsoft Translate API ... van het Engels taal tot alle andere 35 + talen

Of is het beter ... aangezien Google alleen beschikbaar voor twee maanden .... bovenstaande oplossing ... of deze naar beneden oplossing?

2a) te vertalen met Google Translate API v1 ... van Kroatische taal (6 talen) Engels, Spaans, Italiaans, Duits, Pools en Frans

2b) vertalen met Microsoft Translate API van het Engels naar 5 talen ... Spaans naar 5 talen ... Italiaans / Duits / Pools / Frans naar 5 talen ...

Ik heb vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Generator ... Of ze versnellen de vertalingen of niet?

Ik heb meer Google Bots dagelijks dan Bing / MSN Bots ... en ik denk dat dit een andere oplossing beter dan de eerste .... of misschien niet ... wat denk je ... misschien is de eerste oplossing is beter, omdat Google te stoppen API v1 zeer binnenkort?

Bedankt voor uw suggesties.
    Laatst bewerkt door Manual; 01-10-11 in 23:17.

Let op: Admin CP u opties voor Google om aan te geven welke versie u wilt gebruiken v1 of v2. Je hebt ook optie waarmee u kunt opgeven wil je ook gebruiken alleen Google of andere aanbieders. Wanneer deze is ingesteld op andere aanbieders te gebruiken, dan standaard wanneer het mogelijk is dan Microsoft wordt gebruikt. Toch kun je het opnieuw configureren en instellen vertaling provider voor elke talencombinatie - deze configuratie wordt gedaan in de configuratie bestanden die niet in Admin CP. Het is 53x53 combinaties zo te veel voor het Admin CP, maar nog steeds makkelijk - gewoon voor elke taal die u hebt aparte tabel in afzonderlijke configuratie bestand waar u in kaart brengen - bijvoorbeeld als u apart bestand voor in kaart brengen van de Poolse en er is tafel waar toetsen " naar "taal codes en waarden zijn op de namen. Op deze manier kunt u uw vertaling provider voor elke taal paar. Dus niet alles is gemaakt door Admin CP, maar toch eenvoudig te configureren.

1a) en 1b) ik denk dat je niet begrijpt - u kunt vertaling stroom niet instellen. vBET Ken ondersteunt geen dubbele vertalingen. Slechts één vertaling per verzoek. Van bericht taal verzoek taal. U kunt elke vertaling geen in het midden. Zo ja kunt u Google vertalen van Croatian naar Engels instellen. En ja u kunt instellen om te vertalen vanuit het Engels naar andere ondersteund door Microsoft door Microsoft (het volstaat te set 1 optie voor dit - laat andere providers gebruiken). Het gaat nog steeds niet dubbele vertaling. Berichten die zijn geschreven in het Engels wordt vertaald door Microsoft. Berichten die zijn geschreven in Croatian zal worden vertaald door Google (naar alle talen die u hebt ingeschakeld, omdat Microsoft ken Croatian niet ondersteunt.

2a) en 2b) i echt niet begrijpen hoe die twee opties exclusief zijn. Je hebt je forum in het Kroatisch? - Dan moet je gebruik maken van Google. Je hebt je forum in het Engels - dan kunt u gebruik maken welke je Microsoft of Google willen. Als je het forum in 2 talen - dan zul je moeten kiezen in welke taal is standaard berichten markeren in een andere taal (we hebben robot voor deze - het is in beta fase nu en zal binnenkort worden uitgebracht), en dan zul je moeten gebruiken Google voor de Kroatische en u kunt gebruik maken van Microsoft voor de rest. Maar alle berichten die software geschreven in het Kroatisch zal door Google worden vertaald naar een gevraagde vertaling - Microsoft geen ondersteuning voor deze taal.

Als u sitemap hebt en u met vBET integreren zal, kun dan je verwachten dat laarzen naar uw vertaalde pagina's sneller zal gaan. Nog steeds als u zeer grote verkeer en veel inhoud vervolgens wees u ervan bewust over grenzen op gratis API's. Meest waarschijnlijk zal u bereiken zeer snel. V1 Booth Google en Microsoft hebben dagelijkse grenzen. In Google v2 kunt u het instellen als u nodig hebt aangezien u betalen en grenzen zijn alleen om te controleren uw eigen uitgaven. Zo kan het verstandig zijn om in te schakelen eerst slechts 2 talen - standaard + een andere. En nadat uw cache vult Voeg één voor één nieuwe talen. Als u echt enorme is verkeer en veel inhoud te vertalen dan het mogelijk dat u uw grenzen snel zelfs met slechts 2 talen ingeschakeld zal bereiken. Het is niet aan ons - Google was meer gebruikersvriendelijk vóór. Nu ze gewoon knippen v1 en zet grenzen... Maar het is iets wat je live kunt inchecken of ter sommige berekeningen en veronderstellingen over het dagelijkse verkeer nieuwe vertaalde pagina's (na eerste vertaling heb je al het in de cache opgeslagen).

Junior Member
    Plaats

Ik denk dat ... Dit product is niet aan mij ... omdat mijn forum zijn in het Kroatisch taal ... en ik kan alleen Google ...

Ik wil niet betalen voor Google Translate API v2 vertalingen ...

Als ik de installatie van dit product nu ... Ik kan alleen worden gebruikt om 01 december 2011 ... en vervolgens te verwijderen ... alleen ik heb weinig meer bezoekers en leden ...

Hoe vertaal ik de forum ... nieuwe berichten van Kroatisch naar andere talen ... Na Google uitgeschakeld gratis tranlsation GT API v1?

Answer = op geen enkele manier

Senior Member

Als uw forum is klein dan zul je in staat om de betaalde versie van Googles API te gebruiken, ik heb net geïnstalleerd en u kunt limieten ingesteld in Google API console voor hoeveel tekens een dag kan worden vertaald en ook hoeveel tekens persecond / per gebruiker (thats wil zeggen het aantal karakters per seconde per vertaling noemen), het heeft alle controle die u nodig hebt ook, zodat je kunt zien hoeveel charatcers u gebruikt en wanneer. Dus u kunt uw uitgaven te beperken en te controleren hoe het gaat, als je alleen geïnteresseerd bent in een paar talen vertaald dan zal je niet hoeft te stel uw bestedingslimiet te hoog, ik momenteel krijg areound 200.000 bezoekers per maand, voor nu i ' ve beperkt mijn te besteden tot 100.000 tekens een dag en ik ben suporting 32 talen, dus dat is $ 2 per dag, zal ik controleren welke talen worden genoemd op mijn forum (je kunt dit zien in de google statistieken voor uw api) en vervolgens weer meer talen uit die niet worden geboden, kan ik moeten uitstrekken mijn dagelijkse doorbrengen vanwege de hoeveelheid van de bezoeken die ik krijg, maar kon je waarschijnlijk verder te verlagen van jou.

En vergeet niet, microsoft zijn het toevoegen van nieuwe talen langs de weg dus het is allemaal goed

Answer = met behulp van andere API

Er is manier die al wordt ondersteund in vBET - het is Google v2. Dus is er een manier - niet iedereen wil betalen, maar de manier bestaat. Ik begrijp natuurlijk dat u geen wilt gebruik maken van betaalde API.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •