Hi!
Ik heb een paar pre-sales vragen ... Ik heb vBulletin 4.0.8 forum ... en ik ben interessant om vBET kopen ...
1. Vertalen van Google Translate API v1 naar Microsoft Translate API?
Mijn forum zijn in de Kroatische taal (zeer vergelijkbaar met Servische en Bosnische taal).
Google Translate ondersteunt Kroatische, Servische en Bosnische taal, maar Microsoft Translate API NIET ondersteuning van een van deze talen ...
Kan ik vertaal mijn forum met Google Translate API v1 van de Kroatische taal naar Engels taal ... en het vervolgens vertalen mijn forum van het Engels naar alle andere Microsoft Translate API ondersteunde talen?
2. Indien dit niet mogelijk is ... Kan ik het handmatig doen van MySQL databases ... te vertalen DB data tabel uit het engels in andere talen met MS Translate API ... Is dit mogelijk met vBET ?
Of ... met een aantal andere script ... of ... op een andere manier om dit te doen?
3. Google Translate API v2 is een zeer dure service voor mij (en waarschijnlijk voor allen die een middelgrote en grote forum) .. GT_API_v2 ... 1 M personages = $ 20 ... ?!?!? ...
Ik heb in VB4 DataBase ... alleen in de tabel "post" ... in "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M personages ...
SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
Uit gegevens na
In andere DB tabellen ... als tabel "thread" ... titel ... trefwoorden ... tafel "tag" ... tafel "zin" ... andere vb plugins ...
Laten we zeggen dat mijn forum een totaal van 500 miljoen tekens heeft ... Google Translate API v2 ... naar mijn forum te vertalen naar slechts een andere taal ... Het kost me ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10.000 dollar
Als ik vertaal mijn forum om 20 talen TOP ... Het kost me ... 20 x 500 M = 200.000 dollar dollar
Wie betaalt dat veel geld voor dit? ... Ik weet ... Ik NIET!
Conclussion: Google moet dit veranderen naar ... 1 M personages = max $ 1 dollar
Ben ik verkeerd?
4. Is het mogelijk om slechts enkele forums vertalen ... niet alle forum en alle forums?
Met dank aan antwoorden,
Handmatig