Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 17 van 17

Onderwerp: Uninstall Probleem - MySQL Error

Lid

kan een Geef een moeilijke situatie zodat we kunt verwijderen? thx

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tsak76 View Post
    maube heeft het te maken dat we u alle secundaire gebruikersgroepen die vbet toevoegt
    Dit is grote hint. In feite wordt deze query uitgevoerd tijdens opschonen van extra gebruikersgroepen. We was niet in staat om het te reproduceren, omdat we was vBET testen - u hebt gewijzigd vBET, dus dit probleem zelfs niet een bug is, alleen oplossen van problemen gerelateerd aan uw persoonlijke wijzigingen in vBET. En dat is waarom u lege () in uw query (geen vBET rollen werd gevonden en die veronderstellen te bestaan).

OK dus om te voorkomen dat dit probleem alstublieft:
    1. Bestand openen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Commentaar of haar hele lichaam - alles tot sluiten verwijderen} vóór functie vbet_removeGroupFromMembers (maar zonder het)
    LET OP: deze hint is niet getest en er wordt verondersteld dat u reeds verwijderd vBET aanvullende rollen, dus je hoeft niet opruimen tijdens het verwijderen.

Vertel deed het helpen

helaas vbet is nog steeds erg instabiel, dit is er gebeurd met mijn site en ook ik moest een VB-upgrade te maken om het probleem te verhelpen. nu zie ik het precies hetzelfde hier ook zo zijn vbet verbonden

Geupload met ImageShack.us
    Dit is van onderwerp voor deze draad. Open nieuwe thread voor nieuwe probleem. Binnenkort - waarschijnlijk is het niet een bug en u was geblokkeerd door vertaling provider. Niet meer hier - open nieuwe draad, als u ondersteuning op dit gebied nodig. Zoals ik begrijp het niet een geval, want je tijdens bent verwijderen vBET.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Dit is grote hint. In feite wordt deze query uitgevoerd tijdens opschonen van extra gebruikersgroepen. We was niet in staat om het te reproduceren, omdat we was vBET testen - u hebt gewijzigd vBET, dus dit probleem zelfs niet een bug is, alleen oplossen van problemen gerelateerd aan uw persoonlijke wijzigingen in vBET. En dat is waarom u lege () in uw query (geen vBET rollen werd gevonden en die veronderstellen te bestaan).

OK dus om te voorkomen dat dit probleem alstublieft:
    1. Bestand openen / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Commentaar of haar hele lichaam - alles tot sluiten verwijderen} vóór functie vbet_removeGroupFromMembers (maar zonder het)
    LET OP: deze hint is niet getest en er wordt verondersteld dat u reeds verwijderd vBET aanvullende rollen, dus je hoeft niet opruimen tijdens het verwijderen.

Vertel deed het helpen
    Ik verwijderde het maar wanneer probeert te verwijderen...

fatale fout: Call to undefined function vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () 'd code on line 14
    Laatst bewerkt door tsak76; 05-10-11 in 16:53.

Ik verwijderde het maar wanneer probeert te verwijderen...

fatale fout: Call to undefined function vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () 'd code on line 14
    U niet veronderstellen te verwijderen van de functie - alleen haar lichaam (dus alles na ondertekening van de functie en voor sluitingstijd}). De functie zelf moet blijven. Sorry als ik niet duidelijk maken.
    Laatst bewerkt door vBET; 06-10-11 in 00:46.

Heeft u nog steeds hulp nodig hier of laatste antwoord toestaan de kwestie op te lossen?

Geen antwoord - veronderstelde het is opgelost. Als het probleem nog steeds bestaat net schrijf hier.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •