Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Tips

Senior Member

Default Tips

Deze zijn meer op suggesties dan feature requests, maar ik denk dat ze zou een welkome aanvulling zijn.

1. Ik zie dat als hetzelfde woord meerdere keren op een pagina, het wordt verzonden twee keer worden vertaald.
    Bijvoorbeeld, voor twee selecteert dropdowns, kunt u dit zien in de URL: & q = Selecteer & q = Selecteer

De manier waarop de vertalingen worden opgehaald moet worden, zodat opnieuw bewerkt dat het verzoek niet is twee keer gedaan (nu dat zowel de Google en Bing de API zijn onderworpen aan strenge grenzen en betalingen)

2. Indien een vertaling faalt omdat een gebruik limiet is bereikt, geven de oorspronkelijke tekst in plaats van lege strings.

3. Verwijder geen tabs en inkepingen van de broncode. Dit betekent niet de prestaties te verbeteren en alleen maakt de bron moeilijker aan te passen of bij te bouwen door degenen onder ons die graag liefhebberen in PHP.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi

1. Ja, je hebt gelijk over het. Het was niet het probleem voor en omdat het niet gebruikelijk geval was het zelfs beter voor de prestaties niet te controleren is de wereld al is in de vertaling wachtrij. Op dit moment kan het veilig paar cent. Zullen we dichter bij onze algoritme.

2. Dit geeft kleine invloed op de prestaties, maar het moet niet echt zichtbaar. We zullen deze upgrade.

3. We willen niet aanmoedigen van de wijzigingen in de code - dit leidt alleen maar tot problemen.

Senior Member

Klinkt goed! Ik ben nog steeds 3.3.3 gebruikt en voor aangepaste integratie met reviewpost en PhotoPlog ik moest een aantal wijzigingen aan de code te maken ... Ik heb al gezegd dit als een andere suggesties, dat wel.

Nog een suggestie:

4. Stel een CURL time-out op de aanvragen van vertalingen. Alles wat langer duurt dan 1 seconde moet waarschijnlijk worden gedood (deze verandering zou goed samen gaan met # 2, zelfs als u niet de oorspronkelijke tekst cache).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •