Uw Microsoft vertaling api-ID correct is, dit soort fouten wordt hier weergegeven: MSDN-issue Lees het. Maar je google-test ziet er goed uit. Ook als u pm uw account toegang kon ik zoeken naar een interne problemen
Uw Microsoft vertaling api-ID correct is, dit soort fouten wordt hier weergegeven: MSDN-issue Lees het. Maar je google-test ziet er goed uit. Ook als u pm uw account toegang kon ik zoeken naar een interne problemen
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 03-10-11 in 08:45.
Ik zie maar ik heb altijd gebruik maken van Google te stellen en het gebruik van api v2 zo zou ik altijd mijn limiet hit? Ik heb ook ggogle api v2 als de detectie
Begrijp ik je goed - je geen gebruik van Microsoft? Het was nog nooit ingeschakeld, op je forum? Houdt u er rekening mee dat Microsoft maandelijkse limieten, dus van je limiet bereikt moet u wachten tot de volgende periode. Het is geen dagelijkse limiet. Maar als je nog nooit gebruikt Microsoft eerder dan moet je niet bij de grens. Gelieve te verduidelijken - je hem niet gebruikt nu of je niet gebruiken op alle.
Michael, ik ben momenteel niet gebruikt Microsoft, ik heb vBET ingesteld op gebruik Google alleen detectie Google API V2, gebruik Google API V2, voorafgaand aan dat ik gebruikte V1, lopen de link voor Microsoft produceert nu een vertaling maar de sporadische, als je bedenkt u zeggen dat ze zijn maandelijkse limieten dan natuurlijk mijn grenzen moet niet nog opnieuw worden ingesteld tot 1 November.
Ik heb wel mijn karakter limiet voor google ingesteld op 100.000 perday dus met mijn instellingen boven toen ik die limiet bereikt en niet meer resultaten te krijgen van de betaalde google zou het gratis API's en starten met het produceren van resultaten?
De grenzen zijn niet aan onze kant, maar op Microsoft kant. Informatie dat er maandelijkse limiet wordt genomen vanaf hier: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
Ant je hebt gelijk ik klein foutje gemaakt - de volledige informatie is:
Dus je hebt ook per uur grenzen. Sorry voor de kleine desinformatie - ik moet lezen meer zorgvuldig. Heeft Microsoft nog andere beperkingen - vraag Microsoft. Op dit moment ben ik niet op de hoogte over andere grenzen. Als je de foutmelding formulier Microsoft dan betekent dit dat u een deel van hun grenzen te bereiken. Neem contact op met Microsoft voor meer gedetailleerde informatie - het is hen die geeft je fout voor de juiste vragen. Ik kan het niet uitleggen. Het is 3rd party. In het geval van verkeerde sleutel foutmelding is anders wat u kunt eenvoudig controleren.volume beperkingen van het vrije gebruik, op 4 miljoen tekens een maand en niet meer dan 400K per uur
Ook rekening mee dat het niet hoeft te zijn 01 november - we weten niet wanneer er nieuwe details over de tijd van start gaan. Is het per kalendermaand, of het is de som van de laatste 30 dagen of andere manier ... Werkelijk geen idee hoe Microsoft te beheren - vraag Microsoft als er meer details nodig zijn. Hoe dan ook wanneer het formulier de laatste 30 dagen dan zou het kun je elke dag de gemaakte nieuwe aanvragen (als je niet heel beperkt gebruik in een dag).
Laatst bewerkt door vBET; 04-10-11 in 00:15.
Ok Michael, ik zal een feature aanvraag te starten, dan kunt u markeren deze draad opgelost voor mij als het niet langer dient een ander doel
OK zo - gemarkeerde opgelost
Ik heb geprobeerd om deze fout te onderzoeken met meer zorg, maar het is onmogelijk.Beginnend vertaling testen MS
Testresultaat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Test fout:
Verbinding tijd (ms): 237.756103516
Je moet om te vragen Microsoft jezelf, want het kan ook intern microsoft probleem, als u zeker weet dat je niet je grenzen te bereiken:
Om dat te doen schrijf dan een e-mail naar: mtcont@microsoft.com
Beschrijf uw probleem - foutief gebruik van test
Stuur uw Microsoft Vertaling API ID - Dit is vooral zo kan ik niet doen door mijzelf
Schrijven van uw volume van vertalingen verzonden naar service in tekens of MB/uur en tekens of MB/dag
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 05-10-11 in 11:16.