Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 40

Onderwerp: Grote problemen vertaling

Gepensioneerde;)

Ik ment de nieuwste versie van vbet 3.x voor vb3.x Vbet 3.5 release-

Senior Member

ik kon, maar dat is een beta en je staat je niet geven ondersteuning voor, en dat is ook niet goed voor mij

Gepensioneerde;)

Gelieve-do deze test voor alle API die u gebruikt,http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728

Senior Member

Ik zal als ik klaar ben het optimaliseren van mijn database, ben ik alleen met behulp van API V1 als ik alleen maar vBET 3.4.1 geïnstalleerd.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Gelieve-do deze test voor alle API die u gebruikt,http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728
    Ok ik liep die test en kreeg deze
    Beginnend vertaling testen G API V1
    Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:

Senior Member

Ik heb andere aspecten, de vbenterprisetranslatot.php gebruikt AL mijn CPU-tijd, kijk dan hieronder:
    Pid ************ eigenaar Prioriteit CPU% Memory% Command
    12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12496 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12495 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12492 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12490 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12484 (Trace) (Kill) thecodec 0 tot 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20732 (Trace) (Kill) mysql 0 - 1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-vergrendeling -

Ik heb 4 cpu's en het is het doden van mijn site nu dat het cant vertalingen te krijgen!, Heb ik met een handicap de helft van de vertalingen en hebben nog steeds het probleem!

Kan iemand helpen?
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 01-10-11 in 19:29.

Senior Member

Ik heb een upgrade naar de beta te proberen om mijn problemen op te lossen, maar het lijkt erop dat ik niet vertalingen van Microsoft krijgt?

Hier is het Micorsoft testresultaat:
    Beginnend vertaling testen MS
    Testresultaat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Test fout:
    Verbinding tijd (ms): 237.756103516
    Ik heb dubbel chaecked Ik heb de MS-ID correct!
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 01-10-11 in 20:56.

Lid
    Plaats
    http://harleyforum.se

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Hallo, Ik ben in de behoefte van sommige dringende hulp, vind ik vandaag dat een deel van de draad titels ontbreken, maar als ik een andere taal verschijnen ze (soms), kijk hier http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- Excel-werkblad-functies /] Microsoft Excel-werkblad Functies die u zult Lotsof discussies die starters namen, maar geen draad titels (en misschien een of twee) te zien, nu veranderen talen te zeggen Grieks zul je de draad titels te zien, een andere taal en een aantal titels zijn verdwenen en sommige blijven?!

Kan iemand me helpen aub?
    Hebben precies hetzelfde .. begonnen met paar dagen geleden. (Gratis versie 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Hallo, Ik ben in de behoefte van sommige dringende hulp, vind ik vandaag dat een deel van de draad titels ontbreken, maar als ik een andere taal verschijnen ze (soms), kijk hier Microsoft Excel-werkblad Functies u zult Lotsof discussies die starters namen, maar geen draad titels (ook misschien een of twee) te zien, nu veranderen talen zeg griekse zul je de draad titels te zien, een andere taal en een aantal titels zijn verdwenen en sommige blijven?!

Kan iemand me helpen aub?

U kunt controleren of gegevens over uw huidige Google-vertaling door gebruik te maken googletest - zie hier voor meer informatie: http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728

Pagina 2 van 4 FirstEerste 1234 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •