Werkt de MS optie voor u werken tavenger5?
Werkt de MS optie voor u werken tavenger5?
Ook Hetzelfde gebeurde met mij toen ik ingeschakeld MS Vertalen. De server is niet het maken van een verbinding en time-out.
Het is een verspilling van tijd hoe dan ook, de MS limiet is 4m chars een maand.
Als ik google v2 ingeschakeld i 4m tekens gebruikt worden in ongeveer 15 minuten.
Zelfs als ik wilde 1000 dollar te betalen voor 50 tekens (max per maand) van Google, id gebruiken in dagen.
Deze MOD is dood, tenzij VBET vindt u een gratis manier om het door te gaan.
Er is geen limiet van 50 CAL's per minuut froms MS, ook nu als je geen gebruik maakt van Google API v1 is er geen cache-tijd te beperken leven.
Over uw probleem, dan kunt u beschrijven, het inschakelen van microsoft api, en het werkte niet, dan kunt u ervoor zorgen dat u correct configureren vbet, en als je zeker weet dat it please PM je toegang tot uw server / adminco, ik kon check it op plaats
Ik stel voor dat je hier lezen:
Vertaling API-gebruik limieten (AJAX)
4m chars een maand / 400K een uur is niet genoeg.
Ik heb mijn probleem uitgelegd, zoals tavenger5 die heeft hetzelfde probleem.
Als ik MS optie inschakelt, krijg ik 500 server error als ik vertalen van een pagina in de browser.
Ik hoef niet te PM mijn server gegevens, als hij het probleem ook moeten verschijnen op uw test-forum.
Ongeacht, het is een verspilling van tijd, kan deze mod nu niet werkt Google gaat betaald.
Niemand kan zich veroorloven om $ te betalen 1000'sa maanden, en de vrije opties te lage limieten.
Het zuigt, maar dit is dood, tenzij je kunt vinden van een oplossing, beter dan de huidige.
Reizen Fans
Laatst bewerkt door Snake; 24-10-12 in 20:36.
Ja ik heb het gelezen en er is duidelijk gezegd dat er geen limiet van 50 CAL's p / m, ook de 500-fout probleem niet op mijn test forum.
Maar probeer deze oplossing: is te vinden als er in uw forum wortel die map
vbet_translation_options
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 29-09-11 in 10:53.
4m chars een maand / 400K een uur - is wat ik ook gezegd.
Bereken ik een 10.000 draad forum heeft ongeveer 450 miljoen tekens.
Dus dat zou 112 maanden te nemen via MS of kosten 9000 dollar via Google v2.
Denk je dat dit ok is?
****************************-
Ik heb gekeken voor de map. Bestaat niet in root of / forums /
Laatst bewerkt door Snake; 29-09-11 in 10:57.
Ja, we werken hoe te beperken probleem op te lossen, ook gegevens in de cache zal verminderen hoeveelheid van de vertaling.
Maar, 500-fout probleem, lees aandachtig dit bericht: Vbet 3.5 release-
En let op dat het nodig is om te uploaden vbet_translation_options om je forum wortel, zonder dat dit de MS zal niet gewerkt, en er zal een hoop tekort worden is vertalingen
Natuurlijk gegevens in de cache zal verminderen vertalingen.
MAAR een 10.000 thread forum zal 100 + MAANDEN volledig cache.
Dat is meer dan 8 JAAR!
LOL.
Zoals ik al zei zijn we bezig met ideeën die ons zou kunnen helpen het verbeteren van onze producten elke dag, Is het probleem nog steeds bestaan?