Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 20 van 20

Onderwerp: Verkeerde codering in RSS

  1. #11
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    OK - dus het is dit nog steeds een probleem? Omdat we niet in staat zijn te reproduceren.

    Mogelijke reden waarom het niet werkte en nu is, is omdat RSS-kanaal toont andere berichten op dit moment. Het is dus mogelijk dat er enkele probleem, maar het is zeldzaam en we weten niet wat het nu is.

    Zeker - het is niet omdat vBET cache - RSS heeft zijn eigen vBulletin de cache dus voor RSS vertalingen vBET cache wordt niet gebruikt op alle (lijkt het beter voor de prestaties).

    Ik laat deze draad te openen voor bepaalde tijd. Zoals ik al schreef zijn we niet in staat om te reproduceren aan onze kant. Dus als ik kan u vragen neem dan bewaken van uw RSS-kanaal en het van tijd tot tijd te controleren. Als je merkt dat deze kwestie opnieuw het beste zou zijn om te kopiëren en geef ons links naar elke post die werd getoond in uw RSS-kanaal. Op deze manier zullen we in staat om het te maken aan onze test forum, precieze inhoud te zien en aan te werken. Gelieve in contact blijven met deze kwestie.

  2. #12
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    67

    Default

    RSS nog steeds prima. Maar ik zal monitoren en melden als probleem opnieuw optreedt.

  3. #13
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door krisp View Post
    RSS nog steeds prima. Maar ik zal monitoren en melden als probleem opnieuw optreedt.
    Het is ook mogelijk dat dit verkeerd content was van vB cache - gegenereerd voordat update. We zullen zien doet wat bugs zal verschijnen in de toekomst.

  4. #14
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    67

    Default

    Er is een probleem:

    Als titel bevat taal-tags en lichaam bevat de bron, zonder labels vervolgens rss voor brontaal sterft. RSS laat zien dan <? Xml version = "1.0" encoding = "UTF-8"?> Als de bron in feite is iso-8859-10

    Titel:

    [* Language = nl *] Titel in het Engels [* / taal]

    Body:

    iso-8859-10 Bron taal geen tags

    (* Ingevoegd in voorbeeld)

    Een ander klein probleem (explorer only): RSS voor bron (iso-8859-10-talen) (zelfs als ze niet provoceren hierboven) niet kan laten zien koppelteken in de titels: - (het kan koppelteken show in titels voor andere talen wel)
    Laatst bewerkt door krisp; 27-01-10 in 08:54.

  5. #15
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Er is geen lanuguage BBCode. Ik neem aan dat je langtitle bbcode betekenen.

    Vraag is - doet probleem echt bestaat? Ziet u verkeerde inhoud? ...



    Over koppelteken - en dat is precies dit teken? '_' Of '-' of iets anders ... Gelieve punt is en URL waar we kunnen zien geven. Ook u dit koppelteken te zien in html bron? Zo ja, dan is het gewoon een manier waarop IE is te zien.

  6. #16
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    67

    Default

    Als u mij een pm als je klaar bent om naar te kijken, kan ik tijdelijk veroorzaken de fout.

    Je krijgt een url van de draad oorzaak van het probleem + een link naar de rss feed.

  7. #17
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    67

    Default

    Ok hier is een voorbeeld voor mijn test forum:

    Op dit moment ziet u de RSS-feed werkt niet: <! [CDATA [TGO]]>

    De RSS-feed bevat twee nieuwe onderwerpen:

    1. Een thread met de titel gelabeld in het Engels - het lichaam is niet tagged: Engelsk tagged titel

    2. Een thread niet gecodeerd: url = http://www.thegameonline.dk/showthread.php?t=16631

    U kunt de RSS-feed werken aan manieren.

    a) Verwijder de titel tags van draad 1.
    of
    b) Schrappen draad 2.

    Ik heb pm'd je de gebruiker inloggen voor thread starter, zodat u kunt inloggen en testen

  8. #18
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Grote dank. Ik ben het volledig zie het nu. We zullen reproduceren op onze server en wij zullen oplossen

  9. #19
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Wil gewoon dat je om te weten dat we met succes het gereproduceerd op onze server, dus het zal binnenkort worden opgelost

  10. #20
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Gecorrigeerd. Zullen worden opgenomen in 3.3.2

    Voor een snelle fix kunt braak deze instructies:
    1. Bestand openen / Includes / vbenterprisetranslator_class_externalParser.php
    2. Zoek code:
    PHP Code:
    $this->outputResult[$this->index] .= $toTranslate;              
    if (
    false === $cdata) {
    $this->outputResult[$this->index] .= ']]>';
    }
    return 
    false
    3. Verandering eerste regel in het naar:
    PHP Code:
    $this->outputResult[$this->index] .= vbet_getReEncoded($toTranslate); 

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •