Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Alleen maar onduidelijk over de kosten en de MS-API

Junior Member

Default Alleen maar onduidelijk over de kosten en de MS-API

Dus hoeveel is het eigenlijk?

Ik zie branded voor $ 99
    Ik heb gezien merk vrij voor # 135
    Maar de manier waarop uw winkelwagen werkt het advertenties beide samen.

Is het echt meer dan $ 200 voor de branding gratis. En ik zou ook graag meer informatie over de Microsoft API en hoe u er een te krijgen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Normale licentie kost $ 90. Het kopen van deze heb je alle vBET kenmerken.
    Branding is gratis aanvullende licentie en het is extra kosten van $ 135. Deze licentie staat u te verwijderen credit link.
    Als u wilt stand licenties zijn dan de kosten is de som van die twee.

Microsoft Translation API wordt reeds ondersteund in vBET 4.x (wordt binnenkort in vBET3.x), zodat je het werken aan je forum net na de installatie van vBET4.x
    Microsoft Vertaling API ondersteunt 35 talen nu - voor meer info kunt u terecht op Microsoft pagina's.

Junior Member

Ik heb gemerkt dat Microsoft Translation gaat ook om een betaalde dienst op thew API. Gebruikers zijn alleen toegestaan een bepaalde hoeveelheid vertaalde bladzijden gratis. Wat gebeurt er als die max is bereikt. Heeft VBet gewoon stoppen vertalen of??

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We moeten nagaan in detail informatie over de betaalde Microsoft Translation API, als het begint, grenzen en ga zo maar door.

In principe - vBET vragen externe API voor vertaling. Dus je moet beschikbaar zijn voor vertaling te krijgen van deze API. Als de API zal je geen reactie, dan zul je geen vertaling - loze tekst in deze plaatsen. Dus vBET ja eigenlijk als externe API weigert om u vertaling vBET zal het niet aan je forum. Houdt u er rekening mee dat op dit moment vBET4.x 3 translation API ondersteunt:
    - Google-vertaling API v1
    - Google-vertaling API v2
    - Microsoft Vertaling API

Zodat u kunt kiezen welke je wilt gebruiken. En u kunt gebruik maken van betaalde je ook - vBET configuratie maakt het mogelijk om gewenste toets voor de Google-vertaling API v2.

Junior Member

Corrigeer me als ik fout zit, maar van wat ik lees de Google API v2 rekent $ vertaald 20/1million karakters. Dus dat zou betekenen als een typische webpagina had 80chars/line, voor 66 lijnen / pagina, zou het 5280 tekens. Miljoen / 5.280 = 189pages van de vertaalde tekst voor $ 20. (~ 10cents/page) OUTRAGEOUS, vooral als u honderden spinnen kruipen uw website aanvragen van vertalingen te hebben.
    Laatst bewerkt door adwade; 24-09-11 in 05:30.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •