Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Cpu probleem en langzamer forums, minder inkomsten

Junior Member

Default Cpu probleem en langzamer forums, minder inkomsten

Ik kocht deze mod met de licentie en verwacht dat mijn AdSense-inkomsten beter zal zijn.
    Maar voor de laatste 10 dagen mijn sites zijn zo traag dat mijn adsense inkomsten half geworden ..
    Elke dag kreeg ik 10 dollarteken minder income.So ik heb verloren van ten minste 100 dollar.
    Voor kleinere forums deze mod zou zijn good.But als je een 5 jaar oude grote forums dan eet je cpu.
    Mijn server is geen slechte server.It heeft 4 GB rams.Although het is heel krachtig heb ik dit probleem.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gelieve gemaakt configuratie optimalisaties. Als je veel content dan moeten worden vertaald, en veel van de nieuwe banden produceert veel nieuwe verkeer. Ook rekening mee dat pagina is veel sneller na vertaling in de cache wordt gegenereerd. Dus eerste vertaling wordt trager, omdat Google zijn om ons vertaalde teksten. vBET wordt met succes gebruikt door zeer grote forums.

Ik zal schrijven artikel over vBET configuraties die u kunnen helpen gemaakt vertalingen goedkoper (ik zal link toe te voegen in een nieuwe reactie hier). Ook rekening mee dat 3.3.0 zal veel extra optimalisaties die maakte het nog sneller en opdat middelen kostbare (in het bijzonder voor de cache en doorverwijzingen) hebben.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hier heb je veelgestelde vragen over de prestaties. Gelieve braak deze instructies (in het bijzonder over het verstrekken van minder vertalingen aan het begin en het blokkeren van robots voor het niet relevant vertaalde pagina's):
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Ook kijk hier om te geloven dat het kopen van vBET was echt goede beslissing, zelfs als u niet weet hoe het zich bij het begin:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

We hopen dat de instructies zullen helpen en nog een keer - 3.3.0 zal veel extra performance verbeteringen met nieuwe cache-systeem hebben (aparte tabellen voor elke vertaling wordt gemaakt indexen kleiner en sneller + beschouwen wij steunen 2nd level cache) en een verbeterde omleidingen (zachtjes doden toekomst van pagina's als u een redirect gebeurt al - dit zal veilig uw CPU om naar nieuwe berichten in vertaalde pagina's en veranderende vertaling op draad pagina's).

Senior Member

Ik zou aanraden je alleen de top 10 internet talen inschakelen op het meest. Top Tien Internet Talen - World Internet Statistieken

vB Optimaliseer 1.3.2 - vBulletin.org Forum

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •