Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: Problemen met pagina opmaak alleen voor leden

Senior Member

Default Problemen met pagina opmaak alleen voor leden

Mijn site is 100% vertaald voor de gasten, maar wanneer de leden de login en het bladeren pagina's vereisen een 'extra' vertaling als gevolg van meer tekst op de pagina's.

Dit is vrij normaal, behalve wanneer u een pagina als lid moet je refresh (F5) van de pagina 2-3 tijd voordat alles wordt weergegeven te corrigeren.

Ik heb toegevoegd sommige beelden uit te leggen.

http://www.computer-juice.com/vbeterror.gif
    Laatst bewerkt door Snake; 12-09-11 in 19:58.

Gepensioneerde;)

Hi
    Probleem lijkt te zijn in de vertaling api, want eenmaal vertaalde tekst wordt opgeslagen in de cache van, zodat het goed kan worden gebruikt, maar "extra" vertaling nodig om verbinding te maken met google / microsoft api.
    Gebruik maakt van Google of Microsoft API om vertaling?
    Als Microsoft, moet u ervoor zorgen dat uw Microsoft-api-ID correct is, als google lees dit bericht: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729
    Ook probleem kan worden in uw server, dan kunt u te weten komen, of er wordt geblokkeerd uitgang

Senior Member

Ik ga akkoord, lijkt api is gestopt en het duurt 2-3 gaat om volledige vertaling.

Im met behulp van google api, ziek lees de FAQ en verslag uit, bedankt.

Senior Member

Ok dus ik ben niet geblokkeerd door Google, het lijkt alleen maar ze zijn hoeveelheid querys te beperken in een keer.

Hoe moet ik dit oplossen?

Gepensioneerde;)

Als u niet geblokkeerd door Google en uw output verbinding, worden niet geblokkeerd en ook is er geen omleiding probleem. Misschien kun je probeert Microsoft API te gebruiken en dan zul je zien of er sprake is van verbeteringen.
    Ook weten dat, binnenkort, u zal moeten betalen voor het gebruik van Google API.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake View Post
    Ok dus ik ben niet geblokkeerd door Google, het lijkt alleen maar ze zijn hoeveelheid querys te beperken in een keer.

Hoe moet ik dit oplossen?
    Net als Radek schreef kunt u gebruik maken van Microsoft API. Houdt u er rekening mee dat Google is beperkt voor vertaling API v1 zetten om gebruikers voor te bereiden op het sluiten van in december. Dus je kunt ook switchen naar betaald (ik weet dat je niet wilt uit je andere post).

Er is ook andere oplossing! We ontdekten enige tijd geleden dat als er te veel aanvragen van vertalingen gaat Google dan maar al te vaak Google de tijd straffen maakt. Zoals we zien nu is het ook dienst ontkenning penalty, maar ... We hebben speciale parameter voor deze! Ga naar en stel Vertraging tussen de vertalingen. Dit zal bepaald delay tijd tussen aanvragen van vertalingen, dus als de reden is te veel aanvragen in korte tijd, dan zal worden opgelost. Houdt u er rekening mee dat zelfs met deze vertraging set kunt u uw vertalingen hebben sneller! Net zoals ik schreef Google tijd kan boetes geven, dus wachten een beetje op de server kan maken hele vertaling sneller

Ook als blijkt dat Google beperkte maximale lengte van een query of maximaal segmenten in een query, dan is het voldoende om lagere waarden te stellen voor de constanten in de klas vBET_Translator_Google (Zie bestand / includes / vbenterrpsietranslator_class_translator.php)

Vertel je meer hulp nodig op dit gebied of het probleem is opgelost doen.
    Laatst bewerkt door vBET; 16-09-11 in 21:27.

Senior Member

Je leest mijn andere berichten mis ik wil wel gebruik maken van betaalde.

Dus hoe doe ik dat? Gelieve de juiste antwoord op mijn andere thread!

Sorry. Ik maakte fout (net gecontroleerd de discussie - Het was een andere vorm gebruiker - gebruikersnaam ook begint met S ). Geen behoefte om te schreeuwen - Ik ga naar alle discussies die nog steeds wachten op antwoord. Je kan me de exacte URL hier als je wilt Ik ben het controleren van een door een aantal berichten van de laatste 2-3 dagen - mijn laptop was gecrasht en Radek was de zorg over forum.

Als u wilt Google-vertaling API V2 te gebruiken - installeer gewoon nieuwste release van vBET4.x, ga naar Admin CP - > vBET - > Vertaling Providers en de juiste opties instellen. U vindt er hele beschrijving met de nodige banden hoe Google API-sleutel te krijgen en ga zo maar door.

Vertel je meer hulp met probleem dat wordt beschreven in deze draad nodig

PS. Herinner me net dat dit 3.x sub-forum. Wij zorgen voor Google-vertaling v2 ondersteuning binnenkort in vBET3.x - het is op het testen van het podium nu. Code veranderingen zijn al gedaan.
    Laatst bewerkt door vBET; 16-09-11 in 21:42.

Senior Member

Ik weet dat dit de VB3 forum, im lopen VB3 dat is de reden waarom ik hier een bericht plaatsen

Wanneer zal VB3 steunen apiv2?

http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10086

Ik was mijn laatste bericht te bewerken wanneer u stuurt uw reactie - dus let er op de link hierboven. Sorry voor de moeite - ik mis dat het 3.x sub-forum in het begin - mijn fout: P

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •