RSS vertaling wordt ondersteund. We zijn niet in staat om probleem te reproduceren op ons forum - geef ons link naar de RSS-feed die je beschrijft.
Ook kunt u uitleggen wat bedoel je met "titel template" en "body template"? Wat voor soort RSS bent u beschrijft?
Ik heb het over de linkerkant menu in admincp: "RSS Feeds" -> "Nieuwe RSS Feed", waar u kunt freeds importeren uit externe bronnen en hebben de feeds automatisch geplaatst als onderwerpen die op uw forum.
Probeer het en voeg een feed uit elke bron en je zult zien taaltags ontbreken in de daaruit voortvloeiende discussies (Laten we zeggen dat de diervoeders in het engels en je forum is in poslish, dan is de post moet labels corrosponding de taal instelling van de gebruiker (engels) de robot wordt gebruikt om het plaatsen van de voeding).
Laatst bewerkt door krisp; 20-12-09 in 18:48.
Dus je wilt ad hoc externe RSS-kanaal vertalen?
U kunt geen lang BBcodes op deze manier. Het is niet ondersteund (verplaats deze thread naar feature requests).
Als u importeert een andere inhoud gewoon importeren in dezelfde taal als je forum is. Zo eenvoudig zal worden vertaald met de rest van de pagina - wanneer iemand uw pagina te vertalen zal hij zich ook vertalen de inhoud van de RSS-kanaal dat u opgenomen.
Is het wat bedoel je?
Wel, het probleem is dat als de RSS-feed is in het Engels - het zal in het Engels weergegeven in de bron urls. Maar de juiste zal worden vertaald voor de andere taal urls.
Niet begrijpen. Hoe je kunt zien op de bron pagina's? Als pagina wordt in het Engels dan moet het wel goed om het te zien in het Engels.
Kun je voorbeeld van wat je bedoelt / nodig hebben / willen?
********************....
Laatst bewerkt door krisp; 17-01-10 in 17:00.
Mijn forum is Deens.
Dus toen de rss bot berichten dat berichten als een gebruiker met taaloptie set = Deens, maar posten in het Engels.
Dus wat gebeurt er?
Nou alle talen worden vertaald prima .... behalve Deense ... er is geen Deense vertaling om overal te vinden ... Er is engels waar er moet worden Deens.
Oplossing: Als alleen de rss bot geplaatst als een gebruiker met taal optie op dan engels zou alles prima. Maar rss-bot negeert taalinstelling voor rss-bot-gebruiker en gedraagt zich als de set aan Deense altijd.
Ik begrijp nu. Misschien in de toekomst zullen we ondersteunen ook de vertaling van externe inhoud. Op dit moment oplossing voor u is om RSS-kanalen ook in het Deens. Ik begrijp dat het moeilijk kan zijn om die te vinden. Op dit moment hebben we heel veel plannen met vB4.0 dus moeten wachten.
Met een lage prioriteit, maar accepteerde
vB4.0 is de prioriteit van de cursus. Echter, als je een aantekening van stemmen behouden, dan van mening dat dit een andere stemming van een andere gebruiker te zeggen dat ondersteuning voor de vertaling van externe inhoud nuttig zou zijn.