Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Kunnen geen commentaar posten op de CMS artikelen

Lid

Default Kunnen geen commentaar posten op de CMS artikelen

Dit werd eerder hier gemeld, maar een nieuwe draad lijkt te zijn in volgorde:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...slating-2.html

Ik heb dit probleem weer waar het niet mogelijk om commentaar te posten CMS artikelen. In de Firefox-fout console, toont dit bericht wanneer het proberen om een commentaar achter te laten:

document.getElementById ("vbet_addbbcodes") is null

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Op dit moment is het niet ondersteund. We zullen werken aan [lang] ook ondersteuning voor CMS artikelen. Ik neem aan dat er enige probleem voor en we vertrokken als niet nodig, maar ik zal weer controleren en zien wat daar gebeurt.
    Michał (vBET) is op vakantie nu en hij zal in maandag. Ik zal proberen om een oplossing voor u te vinden.

PS Ik heb net getest CMS artikel met lang BBCode handmatig toegevoegd en dat vertaalt zich prima. Maak-test artikel met lang en langtitle BBCode handmatig toegevoegd en controleren hoe het zich gedraagt. Misschien als je al veranderd bestaande artikel werd overgenomen uit vBulletin cache en veranderingen werd niet herkend.

Lid

Dit gaat niet over het vertalen van CMS artikelen. Reacties op CMS artikelen kunnen helemaal niet worden geplaatst, zelfs wanneer ze op onze site standaard taal.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

U kunt plakken hier een url naar deze pagina wanneer ik kan testen?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ok ik had om te controleren of het een paar keer, maar ik was in staat zich voort te planten. Dit is vBET bug. Als de gebruiker heeft ingesteld zijn standaard andere taal dan het forum taal, dan vBET voegt extra optie voor de redactie. Hier hebben we vergeten om deze situatie te controleren en we altijd nog wat Java Script, zelfs als optie werd niet toegevoegd - dit is de oorzaak van het probleem.

Voor een snelle fix please:
    1. Ga naar Admin CP -> Plugins & Producten -> Plugin Manager
    2. Zoek de naam plugin: Handvat standaard taal voor CMS artikel commentaar
    3. Bewerken - vinden:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    4. Vervangen door:
    Code:
    $view->comment_block = str_replace('if (comment_postid  > 0)', 'if (document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\') && document.getElementById(\'vbet_addbbcodes\').checked) {
    Dit is getest en zal worden opgenomen in de volgende release. Gelieve te bevestigen dat ze helpen.

Lid

Dat fix werkte prima en kan nu weer reageren op CMS artikelen. Geweldige baan bij het vinden van dit probleem!

Gepensioneerde;)

We waren blij om u te helpen, voor alle andere probleem dat u meer dan welkom om te vragen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •