Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Gebruikersprofiel taal optie "niet geselecteerd"

Default Gebruikersprofiel taal optie "niet geselecteerd"

Voor gebruikers die niet willen aan een vlag verbonden aan zijn profiel te hebben, om optie om taal configuratie terug te krijgen "niet geselecteerd" na een paar posible user testing taalkeuze.

Momenteel is deze "unselection" is niet posible.

Als alternatief is er een optie om vlag visualisatie op profielen te voorkomen zonder modificating templates?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja het is niet mogelijk en echt we willen niet om het te ondersteunen.

Meestal forum eigenaars willen het zo blijven (dat is de reden waarom een dergelijke functionaliteit al bestaat - we gevraagd om gemaakt).

Hoe zit het met dat - het mogelijk zal zijn, maar alleen voor de administrator? Zoals ik schreef vooral forums willen om gebruikers te dwingen om in te stellen om het niet te laten uitgeschakeld. Zou het OK voor u?

Ik begrijp Conexion met dwingt gebruikers om taal te kiezen in de functionaliteit.

Maar gezien het feit dat tweetalige optie niet aanwezig is in de huidige producten, zouden we tijdelijk te maken hebben met de gebruikers niet willen een expliciete vlag te tonen in zijn profiel.
    Ik weet dat het een litle politiek probleem, maar zou van belang zijn in onze regio.

Bedankt voor info. Kunt u antwoord geven op de vraag? Heeft de voorgestelde oplossing zal OK voor u?

Nee, dat niet.

Dus hoe je wilt het precies werkt?

Iedereen mag zijn standaard taal deselecteren. Admin ook kan het voor de gebruikers.
    Als we gebruikers toestaan om deselecteren standaard taal, deze zal beschikbaar zijn na het inschakelen van speciale optie voor deze - zoals ik al eerder schreef vele forums willen precies het tegenovergestelde van uw aanvraag (dus wil om gebruikers te dwingen om in te stellen het niet mogelijk dit uitgeschakeld) .

Is deze oplossing is OK voor u? Zo niet geef wat meer informatie dan alleen niet mee eens Het zal ons helpen om uw behoeften te bepalen sneller.

Het toestaan van andere forum voorkeuren op hetzelfde moment:
    AdminCP optie: Gebruikers toestaan om taal in te stellen als "niet geselecteerd"?

Want het is zeer verbonden met de kracht-gebruikers-profiel te bezoeken taalkeuze, kunt u ook associëren met die optie:

-Force-gebruikers om de taal (adminCP) set? Ja => "Niet geselecteerd" optie niet beschikbaar
    -Force-gebruikers om de taal (adminCP) set? Nee => "Niet geselecteerd"-optie beschikbaar

OK dus we zullen toevoegen van nieuwe configuratie-optie, zodat gebruikers beschikbaar zijn om hun standaard taal deselecteren. We zullen nadenken over het te beschrijven, zodat de juiste administratie zal weten dat er geen zin te dwingen instelling is en laat om het te deselecteren in dezelfde tijd.

Misschien is het nog gemakkelijker om het te brengen als nieuwe waarde in te dwingen in plaats van het creëren van nieuwe parameter zelf. Dat zou het gemakkelijkst voor toediening aan te configureren.

Dus we zullen het doen door nieuwe parameter of nieuwe waarde in bestaande parameter. Ofwel manier waarop het zal gebeuren. Mijn eigen voorkeur is eigenlijk 2de manier - gemakkelijkst te onderhouden, omdat het automatisch doen geen ruimte voor verkeerde configuraties.

Ik ga akkoord misschien tweede manier is het beste en recht.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •