hallo
Ik heb het forum in de Poolse taal - ezoforum.pl
Ik wil nieuw forum te openen in het engels lagnuage (nieuw domein)
Is het mogelijk om te vertalen databank usung vBet en stel DEFAULT taal engels?
hallo
Ik heb het forum in de Poolse taal - ezoforum.pl
Ik wil nieuw forum te openen in het engels lagnuage (nieuw domein)
Is het mogelijk om te vertalen databank usung vBet en stel DEFAULT taal engels?
Mogelijk ja. Geen ondersteund. Toegestaan - geen. Tenminste niet door Google. Houdt u er rekening mee dat Google Gebruiksvoorwaarden maakt het mogelijk om te houden (cache) vertalingen resultaten alleen tot 15 dagen. Ook rekening mee dat het openen van nieuwe forum zal extra vBulletin licentie nodig (ook vBET - een licentiehouder is per een installatie).
Wat is ook mogelijk en dit keer ook toegestaan, is het gebruik van vBET lang BBCode. Dus om verandering in uw huidige forum (of kopiëren) standaard taal op Engels moet je:
1. Verander vBulletin taal zo geschikt zinnen voor GUI zal worden gebruikt
2. Gemaakt SQL-query, die al uw bestaande berichten zullen verpakken in [lang = pl] BBCode. Op deze manier alle feitelijke inhoud zullen vertaald worden naar forum standaardtaal en adequaat op in de cache van Google Service. Houdt u er rekening mee dat het het beste om maakte het voor het eerst op een aantal testen bijvoorbeeld - we zijn niet zeker hoe het zal verpakt zodanig gedragen voor de geciteerde teksten.
Andere manier is het gebruik van een andere vertaling API (vBET ondersteunt Microsoft Vertaling API) die het mogelijk maakt om resultaten op te slaan vertaling tot in eeuwigheid. We hebben niet gevonden in Microsoft vertaling API Gebruiksvoorwaarden enige beperking over caching resultaten. Nog steeds rekening mee dat:
1. vBET bieden geen ondersteuning voor het veranderen originele content en te vervangen door een vertaling. vBET zijn eigen cache en nooit veranderen originele bericht
2. De automatische vertaling is niet perfect - naar onze mening is het beter om te vertrekken informatie die zij automatisch werd vertaald. En het gebruik van BBCode lang dergelijke informatie wordt verstrekt.