Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Kan ik uitschakelen vbet in blog?

Junior Member

Default Kan ik uitschakelen vbet in blog?

Ik heb een bepaalde configuratie in mijn VB4 waar het forum op de site.com / forum en blog is op blog.site.com en iedere gebruiker profielen zijn op [gebruikersnaam]. Site.com en hun blog op [gebruikersnaam]. Website .com / blog (dit alles wordt gedaan door vBSEO).

Ik heb geprobeerd op een test server uw vrije vBET v2, maar de blogs en profielen kunnen niet worden vertaald, dus ik wil graag uit te schakelen in die pagina's. Is het mogelijk?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja, u kunt uitschakelen blogs in de volledige versie met behulp van Admin CP -> vBET -> Vertaling Opties -> Negeer URL's - Kun je gewoon instellen er '/ Blog'.
    Het zal niet werken voor gebruikersprofielen, omdat er geen gemeenschappelijke URL deel (met uitzondering van .site.com maar dit zou alles negeren). Kleine vBET wijzigingen aan de code voor het oplossen van het probleem (in de plaats waar Negeer URL gecontroleerd kunnen we controleren ook is het profiel pagina met THIS_SCRIPT waarde).

Negeer URL's optie is niet beschikbaar in de gratis versie.

Junior Member
    Plaats
    http://yuforum.net

Admin CP - > vBET - > Vertaling Opties - > URL's negeren

Vertel me alsjeblieft... het negeren van specifieke forum (s) VN vBET 4.4.x... examle... dit forum...

Ik heb ongeveer 140 openbare forums... en ik wil om te vertalen alleen mijn halfpension... alleen sommige discussieforums... over 70 forum...

Ik moet alle deze 70 forums in... Negeren van URL's... of wat?

Zal zitten schoon nieuwe functie toe te voegen... Opnemen/uitsluiten forum... forum-id's gescheiden door komma... of selecteren (CTRL + klikken) heks forums wilt opnemen of uitsluiten...

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

VBET ondersteunt op dit moment negeren door een deel van de URL. Feature requests, please openen nieuwe thread in voor functie verzoek sectie.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •