Ik run een website over BASE Jumping. De sport is een internationale sport, maar voor nu, ik was niet in staat om iets anders dan Engels informatie aan iedereen die komt op de site aan te bieden.

Ik heb ook een eigen en laat de database voor dodelijke ongevallen voor base jumping. Dit si niet alleen een pagina te respecteren en te onthouden verloren vrienden, dit is ook een waardevol instrument om andere jumpers te helpen aan bepaalde gevaren die kunnen ernstig zijn! Deze kennis is de sleutel tot het redden van levens en heeft talloze levens gered. ECHTER, ik voel dat ik beter zou kunnen doen, doordat iedereen, niet alleen Engels sprekende jumpers om te leren en misschien wel hun leven te redden en

BASE Fatality List - BLINC Magazine:: BASE jumping, parachutespringen, en Paragliding

Fatality Statistieken - BLINC Magazine:: BASE jumping, parachutespringen, en Paragliding

Daarnaast, De dag dat ik de plugin uitgebracht, mijn sitemap inzending sprong van 36.763 in totaal URL's naar 1.297.111 in totaal URL's, en nu heb ik mijn tel te verhogen met 500 tot 5.000 nieuwe url's per dag. Mijn verkeer is verdubbeld sinds ik de release van deze plugin en ik ben zo blij om dit te hebben.