Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 16

Onderwerp: / Forums toegevoegd aan domeinnaam over de site

Junior Member

Question / Forums toegevoegd aan domeinnaam over de site

vBSEO 3.6
    vBulletin 3.6.8
    vBET 2.3.x
    vBSEO sitemap

Ik installeerde de gratis versie voor een test en ik heb gevonden uit de vertaling grote werken!

Er is echter een groot probleem op de URL's:

Mijn site is een social networking site (URL xxx.com) geïntegreerd met een vBulletin forum v3.6.8 (URL xxx.com / forums).

. Na de installatie vBET en wijzigingen aangebracht in het forum wortel htaccess, ik heb een probleem ondervonden - een keer kies ik een vertaling, ik kan niet terug naar xxx.com als alle xxx.com URL's wordt nu xxx.com / forums.

Bijvoorbeeld URL xxx.com / index.php? Page = muziek wordt nu xxx.com / forums / index.php? Page = muziek en dus de sociale netwerken deel van de site is volledig kapot als alle URL's worden doorgestuurd naar vBulletin forums.

En, het forum URL, die was xxx.com / forums, niet wordt xxx.com / forums / fora.

Als ik uitgeschakeld URL tracking, zou bovenstaande probleem verdwenen zijn, maar de automatische vertaling stopt ook, dat is niet wat ik wil.

I / forums gebracht als Forum directory parameter in vBET instellingen, en ik volgde de instructie om te veranderen. Htaccess voor vBSEO gebruikers.

Wat ben ik er niet bij?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dit kan worden veroorzaakt door verkeerde configuratie. Houdt u er rekening mee dat Forum directory parameter mag ALLEEN worden gebruikt wanneer uw forum wordt gebruikt submap in de URL wanneer het echt subdirectory (niet virtuele - zoals bijvoorbeeld gemaakt door vBSEO). Dit is duidelijk beschreven in de beschrijving van de parameters.

Dus zorg ervoor dat je dit recht hebt. Reinig uw Forum directory parameter en controleer deed het helpen.

Junior Member

Mijn forum URL is xxx.com / forums en dat is waarom ik / forums toegevoegd in vBET instellingen Forum directory.

Het verwijderen van deze niet te helpen. Na het verwijderen van dit, de URL voor forum, als vertaling wordt geselecteerd, wordt xxx.com / cs / forums (cs is een taal), als gevolg een gebroken link.

Hier is mijn htaccess in / forums root directory.:

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
    # RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Ik heb begrepen je al eerder als gevolg van deze beschrijving:
    Bijvoorbeeld URL xxx.com / index.php? Page = muziek wordt nu xxx.com / forums / index.php? Page = muziek en dus de sociale netwerken deel van de site is volledig kapot als alle URL's worden doorgestuurd naar vBulletin forums.
    Nu begrijp ik. Het is allemaal OK - net vBET gratis versie geen ondersteuning voor de vertaling van externe inhoud - vertaalt alleen forum. URL:? Xxx.com / index.php page = muziek is buiten het forum, zodat het breekt. vBET gratis versie vertaalt enige forum inhoud. Niets meer.

Volledige vBET versie vertaalt inhoud buiten forum gegenereerd met vBulletin - u kunt zien op ons forum. Zie hier de inhoud:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/
    of hier
    http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
    en spelen met de vertaling.

Als ik begrijp nog steeds niet het probleem - stuur me dan de exacte URL van de pagina die kwestie maakt.
    Als ik begrijp het goed - dan is het antwoord: gratis vBET geen vertaling van de inhoud buiten het forum te ondersteunen, betaalde een ondersteunt pagina's buiten forum gegenereerd met vBulletin motor.

PS.
    In je htaccess regels voor vBET zijn op de verkeerde plaats -. Die moet net voordat vBSEO regels - geen andere regels moeten worden tussen de vBET en vBSEO regels.

Junior Member

Ja, mijn regels zijn voor vBSEO regels.

Ik koop een commerciële versie. Moet ik gratis versie te verwijderen en de commerciële versie te installeren?

Ja - als u wilt dat de commerciële versie te installeren dan moet je eerst gratis versie te verwijderen - het is genoeg om het te verwijderen door Admin CP.

Ook rekening mee dat. Htaccess regels veranderen.

Junior Member

Hoi Ik kocht commerciële versie, verwijderd gratis versie en geïnstalleerd commerciële versie 3.x De vertaling werkt, maar ik heb precies dezelfde problemen als met de gratis versie.

Ik moest uitschakelen URL tracking-URL anders wordt xxx.com / forums / fora wanneer ik navigeren.

Daarnaast nog een ander probleem bestaat -. Na het toevoegen van URL regels voor vBSEO regels in htaccess, is vBSEO sitemap koppeling verbroken. Ik kreeg pagina niet gevonden voor mijn sitemap URL. Het verwijderen van alle vBET regels zou maken sitemap URL weer aan het werk, maar dit is zeker geen oplossing.

Mis ik iets?

Naar sitemap hebben stromend verhuizen vBET regels juiste plaats. Je moet gewoon niet braak instructies - in het instructieboek van u duidelijk beschreven vBET regels zetten net VOOR vbseo.php regels en u stelt het voor sitemap regels in plaats daarvan. Ook moet u ervoor zorgen dat u de regels voor de betaalde versie hebben - gratis een heeft verschillende regels. Verwijder de oude regels en zet nieuwe in de juiste plaats + toevoegen forum directory de eerste twee regels (net zoals beschreven in de instructies). Als het nog steeds niet werken - stuur gehele veranderd htaccess bestand inhoud..

Over / forums / fora - wat doe je hebt ingesteld voor Admin CP -> vBET ->- > Forum directory?

Junior Member

Ok bedankt. Ik loste de sitemap verbroken koppeling probleem. Maar de .. / forums / forums probleem nog steeds bestaan. En ja ik / forums op Admin CP -> vBET -> Main -> Forum directory. Zonder dat forums op dat gebied de vertaling zou zelfs niet werken - het zou leiden tot een niet-bestaande pagina.

Junior Member

Hier is mijn huidige htaccess bestand onder xxx.com / forums root.:

# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
    # Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
    # Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
    # De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
    RewriteEngine On

# Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
    # Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
    # Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
    # Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteBase / forums /

RewriteCond% {HTTP_HOST} ^ www \\. Xxx \\. Com $
    RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Zoals je kunt zien, ik moest verwijderen
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
    uit .htaccess om sitemap-URL te werken. Is dat wat ik verondersteld te doen? Ik weet niet meer ik lees overal uw instructie die ik moet verwijderen vBSEO regels in .htacess bestand te maken sitemap-URL te werk blijven gaan. Zou dit verpest mijn vBSEO?
    Laatst bewerkt door myandy99; 12-08-11 in 00:51. Reden: Meer vraag over de vBSEO en sitemap

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •