Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 23

Onderwerp: Vertaald forum links toont 404-fouten

Junior Member

Exclamation Vertaald forum links toont 404-fouten

Ik heb door dit te installeren proces meerdere keren nu en ik kan niet lijken deze 404 fouten te herstellen.

Probleem: Vertaald forum links zijn het creëren van 404-fouten (index en draad urls lijken te werken)

URL: phoneforum.com / forums /

Friendly URL's: Ik gebruik Mode Rewrite Friendly URL's - Canonical URL Strict

vBet Main: Forum Directorys / forums

Mijn Forum htaccess ziet er als volgt

# Schrijver: Matty Azië
    # Versie 1.6

RewriteEngine On
    Opties + FollowSymLinks
    RewriteBase / forums /

# # # Dit is een beetje extra zekerheid en kan worden verwijderd

RewriteRule ^ omvat /(.*) index.php
    RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
    RewriteRule ^ pakketten /(.*) index.php

# # # Dit is het eigenlijke HERSCHRIJVEN

RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ discussies / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) showthread.php? t = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ leden / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ forums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) blog.php? u = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ entries / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ lijst /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ content /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
    RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / $ 1 &% {QUERY_STRING}

Enig idee wat ik verkeerd doe?

TIA!
    Laatst bewerkt door vBET; 31-07-11 in 13:16. Reden: Omgekeerde Texanen originele bericht

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zoals ik het zie op dit moment is het goed werkt. Heeft u nog geven of is het al vast?

Vertel je nog steeds helpen en zo ja, dan geef pagina URL waar het probleem zich nodig hebben.

Junior Member

Bedankt voor het antwoord!

Nee, het is steeds niet goed werkt. De index pagina en draden werken, maar de individuele forum categorie links niet.

ex: phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Een ding merk ik ten opzichte van dit forum is dat mijn werkelijke forum categorie links worden vertaald dat dit forum het engels URL behoudt zelfs bij gebruik van een niet-Engels vertaling.

Ik voel me als dit is het probleem (ik kan verkeerd zijn), maar ik weet niet zeker hoe dat te veranderen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord.
    Laatst bewerkt door vBET; 31-07-11 in 13:20. Reden: Omkeren originele Texanen bericht - auteur probeert te veranderen draad de geschiedenis

Het voorbeeld dat u gegeven is om niet bestaande inhoud - het werkt niet, zelfs wanneer ze niet vertaald:
    phoneforum.com/forums/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Ik kan nog steeds zie geen probleem - ik was daar en ik zie de inhoud is goed vertaald. Toon mij alstublieft URL waar ik het kan zien - degene die je gaf bestaat niet en kan dus niet worden vertaald ...

Junior Member

Juist, Dit is het probleem precies.

Dit is de standaard forum categorie waarnaar verwezen wordt in het standaard Engels te bekijken:
    phoneforum.com/forums/forums/36-Canadian-Wireless-Carriers

Ik verwezen wat er gebeurt wanneer het wordt vertaald. De feitelijke koppeling URL wordt zo goed en de resultaten vertaald in een 404.

phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Het forum categorie links niet werken wanneer vertaald in elke taal vanuit het Engels. Ze hebben allemaal leiden tot een 404 error pagina's. De index en de discussies die werken bij het vertalen, maar niet het forum categorie links.
    Laatst bewerkt door vBET; 31-07-11 in 13:22. Reden: Omgekeerde texns oorspronkelijke bericht - auteur probeert te veranderen draad de geschiedenis

OK - nu zie ik het probleem. Het is alleen voor het forum URL niet voor discussies - ik was op zoek in verkeerde plaats.

Ik zie de oorzaak van het probleem links zijn doorgestuurd en 2e / forums / is verwijderd uit daar. Instelling:
    http://www.phoneforum.com/forums/pl/...ezprzewodowych
    Ik ben doorgestuurd naar:
    http://www.phoneforum.com/forums/pl/...ezprzewodowych

Ik weet niet waarom het gebeurt zo. Misschien heb je verkeerd vBET configuratie voor forum directory. Of we kunnen proberen met instelling te behouden directory voor het (niet vereist). Gelieve PM me details Toegang tot uw Admin CP en FTP - ik zal controleren.

Junior Member

Dankzij Michal

PM Komende
    Laatst bewerkt door vBET; 31-07-11 in 13:23. Reden: Omgekeerde Texanen oorspronkelijke bericht - auteur probeert te thread geschiedenis te veranderen

Zoals ik schreef je gisteren door PM het probleem is want je hebt dubbel / forums in uw URL. vBET verwijdert een van die want het is hetzelfde als uw forum directory en vBET dient ervoor te zorgen dat de taal code zal na het. Dus forum directory wordt verwijderd en vervolgens weer toegevoegd in de voorkant van URL-net voor taal-code. Om dit te vermijden en om uw forum links juiste gegenereerd moet u deze quick fix na elke vBET update (nu is het al gedaan op je forum) gebruiken:
    1. Open / Includes / vbenterprisetrasnlator_functions_url_tracking.php
    2. Zoek:
    Code:
    if (0 === strpos($address, $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/')) {
    $address = substr($address, strlen($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']));
    }
    3. Verwijder / becommentariëren.

Dat zal de problemen probleem met verkeerde URL's generatie. Toch heb je probleem met omleiding. Ik ben nog steeds bezig.

Elk van Access gegevens die u stuurt werkt niet meer - ik ben niet in staat om de klus te klaren ... Gelieve PM passende toegang details, zodat ik in staat zal zijn om verder te gaan.

Zoals kreeg info door PM u van plan bent om excursies / forums / forums links veranderen en hoeven niet onze steun op dit moment. Ik ben het instellen van deze thread als opgelost. Als u hetzelfde probleem hebben na uw wijzigingen kunt u hier schrijf. In het geval van andere zaken open dan een thread per een probleem.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •