Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Hulp nodig heeft bij het schrijven van een gebruiker Wiki pagina voor VBET gebruik

Junior Member

Lightbulb Hulp nodig heeft bij het schrijven van een gebruiker Wiki pagina voor VBET gebruik

Ik wil een wiki pagina aan te maken
    vertaling - BLINC Magazine:: BASE jumping, parachutespringen, en Paragliding

Dat mijn gebruikers kunnen lezen dat hen zal helpen begrijpen hoe ze VBET gebruiken.
    De meeste van mijn gebruikers zijn niet-technische, zodat de pagina daadwerkelijk moet worden generieke. Maar de pagina moet ook goed te vertalen zoals ik al 10 + talen raken van mijn site.

Voor al diegenen die willen helpen, kunnen we allemaal deze waardevolle hulpbron.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi

Eerste - gelieve configureren vBET om automatisch te herkennen taal. U vindt de optie in vBET opties in Admin CP. Ik kan niet zeggen op dit moment zal het werken met wiki inhoud - het hangt af heeft geen geschikte haken worden gebruikt, maar het zal definitief werken voor alle vBulletin nieuwe content (berichten, blogs, groep opmerkingen, enzovoort).

Wanneer taaldetectie werkt - gebruikers gewoon schrijven in hun eigen taal en vBET (met behulp van Google API) passend markeert het bericht.

Ook zie hier voor artikel over vBET BBCodes: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

ho die u gebruikt vaultwiki te

geweldig je kunt vbet werken in vaultwiki pagina's te maken, ben ik het uitschakelen van vbet in vaultwiki pagina's, omdat vbet werkt niet in vaultwiki pagina's

kunt u uw htaccess alstublieft? dus misschien kunnen we het beter

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Integratie van instructies voor Vault Wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

In geval van problemen met integratie - schrijf er

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •