Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 15 van 15

Onderwerp: Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle () (nog niet gesloten)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zoals ik het zie is er nog steeds probleem met redeclarering functie. Ik kan niet controleren wat er precies gebeurt, maar als je maakte de nodige wijzigingen in de vBSEO bestand zoals beschreven in de installatie handleiding, dan is de enige idee op dit moment heb ik is dat sommige regel die je terug brengt naar vbenterprisetranslator_seo.php bestand - het mag niet gebeurt en Ik zie niet in hoe het mogelijk is, maar zonder te controleren heb ik geen andere ideeën op dit moment.

Ga naar vbenterprisetranslator_seo.php en maakte dezelfde editie als voor includes / functions_vbseo_createurl.php - zo vinden de functie vbseo_thread_seotitle en stel het indien-clausule eromheen. Kunt u mij zeggen helpt het.

Ik begrijp uw veiligheid - maar nog steeds je kunt kopiëren forum maken - verwijder de meeste inhoud en laat slechts enkele dummy berichten. Wat we nodig hebben om u te helpen is om te gaan om de exacte configuratie op de exacte server en wat er gebeurt en ontdek waarom zien. vBET wordt gebruikt door vele forums - zulke dingen gebeurt nergens anders, dus helaas zijn we niet in staat om u antwoord van de hand, zelfs als we zouden zeer gelukkig zijn om u te helpen.

Over Definieer Homepage Aliassen - we maakten een aantal experimenten op dit gebied. Als ik me goed herinner vBSEO freaks als redirect is eenvoudig gemaakt om "/", dus we hebben gemaakt intern redirect naar index.php (het is niet zag door de browser) - het definiëren van uw aliassen zou gemaakt omleiding loop. We zullen het nog eens proberen en zien hoe om dit te voorkomen, maar vergeet niet dat je nu aan het praten zijn over de functionaliteit van andere mod en wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn gedrag - we geven manier om te integreren met vBSEO, maar nog steeds wat er gebeurt binnen vBSEO het gebeurt binnenkant van vBSEO... Toegevoegd in de TEDOEN-lijst als om dit probleem te onderzoeken weer. Ook probeer te definiëren aliassen in htaccess onder vBET regels - dus het zou geven u een 301 redirect vermijden van lekken en vBET zou nog steeds in staat om te werken, omdat het zou worden voor het niet na (in vBSEO die zou gemaakt 301 voor vBET aanvraag). Maar houd op met dergelijke experimenten totdat we gemaakt vBET werkt prima op je forum.

Lid

als ik wijzigingen aanbrengen in vbenterprisetranslator_seo.php krijg ik een blanco pagina

Op dit moment is het enige ding dat komt naar mijn mening is dat door een of andere manier je interne omleiding loop hebben. Je komt naar vbenterprisetranslator_seo.php dan gaat het naar vBSEO en vBSEO maakt interne weer doorverwijzen naar vbenterprisetranslator_seo.php ik weet het niet doet het echt gebeurt, maar dit is mijn gok, omdat ik niet kan controleren. Dat zou verklaren waarom had je fout redeclarering en waarom na de veranderingen die je krijgt lege pagina nu.

Als je idee wat ertoe kunnen leiden dat deze (sommige vBSEO configuratie) kunt u corrigeren. Anders ga je met de installatie en integratie van de procedure nog een keer - stap voor stap. Ervoor zorgen dat alles is ingesteld zoals het zou moeten zijn.
    Als na deze het probleem nog steeds gebeurt dan moeten we toegang details te kunnen onze steun te geven in dit geval. Indien niet om echte forum dan om het te kopiëren (kan worden zonder echte discussies die gegevens - hebben wij uw configuratie).

Grote dank voor het geven van toegang tot het forum te kopiëren. Uw gebruikers zullen zeer blij te weten dat je al hun gegevens in kopie verwijderd om hun privacy te redden

Probleem opgelost
    Ik voegde deze lijn aan uw vbenterprisetranslator_seo.php:
    Code:
    $_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
    Houd er ook rekening mee dat u kunt instellen op vBSEO optie: Force Forum Root als Homepage? Dus je hoeft niet PageRank Lekkage op uw eigen forum links.

En hier komt een ander groot nieuws - lijkt het erop dat na de verandering in de vbenterprisetranslator_seo.php het is mogelijk om gebruik vBSEO optie "Definieer Homepage Aliassen"- Het is gewoon nodig om eerste regel te wijzigen naar:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Hoop dat je nu heel blij

Lid

Werkt!

Perfect, dank je wel

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •