Zoals ik het zie is er nog steeds probleem met redeclarering functie. Ik kan niet controleren wat er precies gebeurt, maar als je maakte de nodige wijzigingen in de vBSEO bestand zoals beschreven in de installatie handleiding, dan is de enige idee op dit moment heb ik is dat sommige regel die je terug brengt naar vbenterprisetranslator_seo.php bestand - het mag niet gebeurt en Ik zie niet in hoe het mogelijk is, maar zonder te controleren heb ik geen andere ideeën op dit moment.
Ga naar vbenterprisetranslator_seo.php en maakte dezelfde editie als voor includes / functions_vbseo_createurl.php - zo vinden de functie vbseo_thread_seotitle en stel het indien-clausule eromheen. Kunt u mij zeggen helpt het.
Ik begrijp uw veiligheid - maar nog steeds je kunt kopiëren forum maken - verwijder de meeste inhoud en laat slechts enkele dummy berichten. Wat we nodig hebben om u te helpen is om te gaan om de exacte configuratie op de exacte server en wat er gebeurt en ontdek waarom zien. vBET wordt gebruikt door vele forums - zulke dingen gebeurt nergens anders, dus helaas zijn we niet in staat om u antwoord van de hand, zelfs als we zouden zeer gelukkig zijn om u te helpen.
Over Definieer Homepage Aliassen - we maakten een aantal experimenten op dit gebied. Als ik me goed herinner vBSEO freaks als redirect is eenvoudig gemaakt om "/", dus we hebben gemaakt intern redirect naar index.php (het is niet zag door de browser) - het definiëren van uw aliassen zou gemaakt omleiding loop. We zullen het nog eens proberen en zien hoe om dit te voorkomen, maar vergeet niet dat je nu aan het praten zijn over de functionaliteit van andere mod en wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn gedrag - we geven manier om te integreren met vBSEO, maar nog steeds wat er gebeurt binnen vBSEO het gebeurt binnenkant van vBSEO... Toegevoegd in de TEDOEN-lijst als om dit probleem te onderzoeken weer. Ook probeer te definiëren aliassen in htaccess onder vBET regels - dus het zou geven u een 301 redirect vermijden van lekken en vBET zou nog steeds in staat om te werken, omdat het zou worden voor het niet na (in vBSEO die zou gemaakt 301 voor vBET aanvraag). Maar houd op met dergelijke experimenten totdat we gemaakt vBET werkt prima op je forum.