Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Verhuisde naar New Server Site wont work

Red face Verhuisde naar New Server Site wont work

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Houdt u er rekening meer precies te zijn - wat betekent het betekent niet werkt? Heeft u lege pagina? Heeft u lege pagina's in plaats van tekst? Ziet u een fout bericht of je zodanig in de mail? Wat gebeurt er?

Ook kunt u na het veranderen van server zorg ervoor dat je fit aan alle eisen in de nieuwe omgeving: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

website blijft gewoon laden , Dit gebeurt niet met een gratis versie alleen betaalde versie, ik heb suphp geïnstalleerd op de server is die reden?
    Laatst bewerkt door bhanuprasad1981; 12-12-09 in 18:13.

Cool

double post sorry
    Laatst bewerkt door bhanuprasad1981; 12-12-09 in 18:13.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door bhanuprasad1981 View Post
    website blijft gewoon laden , Dit gebeurt niet met een gratis versie alleen betaalde versie, ik heb suphp geïnstalleerd op de server is die reden?
    Wij zijn niet op de hoogte over alle kwesties tussen vBET en suphp.

Gelieve PM me URL naar uw forum en toegang details naar FTP en Admin CP. Ik zal kijken wat er aan de hand daar.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •