Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: probleem met Navbar-Top plaatsing en vBstyle

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Juli 2011
    Berichten
    20

    Default probleem met Navbar-Top plaatsing en vBstyle

    Ik kan niet uploaden een foto van mijn probleem, omdat het beeld grenzen van uw server zijn SUPER KLEINE. dus het blijft mislukken.

    Maar toen ik NavBar-TOP te selecteren op mijn vBstyle, de bar met mijn gebruikersnaam, profiel etc. .. ontbreken. Dit gebeurt niet op de standaard VB-stijl. Niet zeker hoe op te sporen wat het probleem is, maar ik wilde je dit ook boven de navigatiebalk, zodat het beter zichtbaar is.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Het lijkt erop alsof je een bug in uw stijl. Als standaard goed werkt, betekent dit dat vBET werkt prima.

    Houd er rekening mee dat wanneer u koos NAVBAR-TOP dan vBET voegt vlaggen gebruiken plugin genaamd Voeg vlaggen en dit deel van de code:
    PHP Code:
    } else if ('nt' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_flagsplace']) {
    vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflags' => $vbenterprisetranslatorflags));
    $vbulletin->templatecache['navbar'] = substr_replace($vbulletin->templatecache['navbar'], ' $vbenterprisetranslatorflags .'17,1);
    } else if ... 
    Er wordt verondersteld dat de inhoud van de $ VBulletin-> templatecache ['navbar'] begint met '$ Final_rendered = '.

    Heb je hier meer hulp nodig?

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Juli 2011
    Berichten
    20

    Default

    Laat me zien wat vBstyles zegt over dit.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Geen probleem - als u meer hulp nodig hebt gewoon schrijven

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •