Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 21

Onderwerp: vBGallery integratie problemen.

Senior Member

Voordat u de tweede optie, krijg ik dit nu:

Waarschuwing: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Onbekend bestand of map in / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarschuwing: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Onbekend bestand of map in / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Waarschuwing: Include () [function.include]: Failed opening 'dirnameVBET_FORUMDIR / index.php' for inclusion (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php on line 35

Senior Member

OK ... blah ... sorry .... het weer mis. Ik heb nu vervangen dirname (__FILE__) naar VBET_FORUMDIR, maar nu krijg ik dit:

Waarschuwing: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Onbekend bestand of map in /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Waarschuwing: Require (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.require]: Failed to open stream: Onbekend bestand of map in /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Fatale fout: Require () [function.require]: Failed opening nodig is '. / Includes / class_bootstrap.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in /home/windows/public_html/vb/bootstrap.php on line 30

Senior Member

OK, dus ik zal moeten naar een andere dag te wachten.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik ga om te controleren wat je daar nu.

Senior Member

OK, bedankt!

Ik controleerde de werkelijke php directory door het uitvoeren van getcwd () en het resultaat is: / Home / windows / public_html / gallery
    Ik heb geprobeerd om te gebruiken chdir (VBET_FORUMDIR); in front controller, maar het produceert andere zaken.

Zoals ik schreef dat u gebruikt nu niet ondersteund omleidingen manier. Ik besteed veel tijd en vind geen oplossing. Als u wilt dat wij meer werken aan dit te kopen gelieve integratie van dienst. Of gewoon alleen .htaccess in plaats van vBSEO interne omleidingen.

Senior Member

De manier om dit te integreren met vBSEO is de best mogelijke manier. En nu vertel me je niet support 'dat' weg is een beetje onredelijk IMHO.
    Deze mod werkt 100% correct in vBulletin met vBSEO. Maar omdat er iets mis is met vbet om mee te werken, zul je niet ondersteunen? OK .... bedankt Michal.

Houdt u er rekening mee dat vBET is vBulletin vertaler. Wij garanderen dat vBulletin zal worden vertaald. We hebben ook ons best doen om andere mods die het genereren van een eigen inhoudelijke ondersteuning, maar breekt vBulletin architectuur.

Dit is waarom we front controller die het mogelijk maakt om pagina's gegenereerd door mods die vBulletin architectuur breekt vertalen en geen gebruik global_complete haak gemaakt. En we ontwikkelden generieke manier om de meeste van dergelijke plugins te ondersteunen. Nog steeds zijn we niet kunnen garanderen dat elke niet weten door ons, of zelfs niet bestaande nog mod, die is geschreven in slechte manier en breekt vBulletin architectuur zal werken met standaard integratie procedure - vooral wanneer je op je eigen forum niet standaard aanpak (. htaccess), want om opgehangen te om te integreren met vBSEO. Dus ja - dit is wat ik je al eerder schreef en dit geldt ook vandaag: we op dit moment niet ondersteunen het geval wanneer mod breekt vBulletin architectuur en het niet te gebruiken global_complete haak, gebruik maken van haar eigen map en in plaats van htaccess wordt gebruikt vBSEO. omleiding regels.

Zoals ik schreef je al eerder - ik zelf bezig was op het op je forum, hoop dat het is klein probleem, maar is het niet. Het is groot geval, dus als u wilt dat wij om het te integreren voor u - dan koopt u de integratie service. Je kan ook gewoon te ontdoen van vBSEO interne omleidingen en het gebruik htaccess -. In dat geval heb je al vrij instructies hoe om te integreren.

En de reden waarom het nog niet ondersteund is zeer eenvoudig en niemand had het nodig voor... Please - we kennen elkaar en we zijn nuttig, het is nog steeds onze gratis support doen geen uitgaven omvatten dagen op iemand server wanneer het niet vBET bug, maar zijn probleem met mod die is niet volledig compatibel met vBulletin en bovendien is reeds geanalyseerd door andere mod... ik was er, ik besteed meer dan uur zonder zelfs proberen op te laden, omdat het de mogelijkheid dat het vBET bug. Wij weten nu, dat is het niet. Dit is niet vBET probleem - dit is uw configuratie probleem dat op dit moment niet al beschreven integratie oplossing, MAAR u kunt nog steeds gemakkelijk te integreren als u zich te ontdoen van vbseo interne omleidingen en gebruik schoon .htaccess regels. Als u wilt dat wij om te integreren op uw server met de interne vbseo omleiding regels - dan vraagt u voor de integratie service die kost $30 en je kunt het hier kopen: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Wij ondersteunen geheel gratis door ons forum door het geven van hints en antwoorden. Nog steeds als onze klanten willen dat wij het werk te doen - hebben we ook bieden voor hen - het is de integratie / installatie / upgrade service

Senior Member

Ik begrijp het. Ik wil u ook bedanken voor uw tijd en moeite besteed. Ik heb nu uitgeschakeld vbgallery als het blijkt te zijn te veel van het gedoe met de nieuwe vb 4.1.5 ook.

Op dit moment vBET werd niet getest met vBulletin 4.1.5, omdat men van mening is instabiel en nog niet ondersteund.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •