Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: Kwestie tussen vBET en vBMail.

Senior Member

Default Kwestie tussen vBET en vBMail.

Er is een probleem tussen vBET en vBMail van DragonByteTech.

U kunt zien dat mijn thread over dit probleem hier:

[VB 4.1.x] Gebruikersgroepen door vBET.

Hoe kan ik vBET de gebruikersgroepen van de deze mod? Of kan ik gewoon volledig verwijderen vBET's gebruikersgroepen?

Bedankt!

EDIT: Sorry, ik ben niet zeker of u in staat zullen zijn om die draad te zien. Het probleem is dat deze mod (vBMail) de gebruikersgroepen trekt uit de officiële gebruikersgroep cache array, en blijkbaar vBET niet. Dus nu extra gebruikersgroepen vBET's zijn niet toegevoegd aan deze mod voor configuratie, en dan kan ik niet instellen mailinglijsten goed.
    Laatst bewerkt door Taurus; 10-07-11 in 01:32.

Senior Member

Ik moet echt wat hulp hier.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi,

Ik was in staat om hun draad te zien (maar niet inbegrepen afbeeldingen). Houdt u er rekening mee dat alle gebruikersgroepen worden opgeslagen als ze veronderstellen in vBulletin tabellen. Zoals ik begrijp dat je niet ziet die in vBMail - dit is hun fout. Ze veronderstellen alle bestaande groepen te nemen. In plaats daarvan beperken getoond groepen om een subset van de bestaande gebruikersgroepen (subset opgenomen in cache). Ze hoeven alleen maar om het te veranderen en alle bestaande gebruikersgroepen zien. Het is niet waar dat ze niet iets kunnen doen - ze kunnen gewoon alle bestaande gebruikersgroepen

vBET is hier schoon - we niets veranderen vBulletin architectuur - vBET gebruikersgroepen worden opgeslagen net op dezelfde manier als alle andere gebruikersgroepen. Iedereen kan nemen, als alleen maar vragen over alle bestaande gebruikersgroepen. Eventuele wijzigingen in vBET zal geen oplossing van hun probleem, want in het geval wanneer u andere nieuwe gebruikersgroepen niet opgeslagen in de cache hebben dan je probleem weer terug kwam. Ze moeten de weg van het nemen van gebruikersgroepen te veranderen. Vooral dat als ik stel het nemen alleen groepen uit de cache hebben geen zichtbare invloed op de prestaties op alle.

U kunt contact met ons op met auteurs van de mod als je denkt dat het zal helpen en ze willen de kwestie te bespreken.

Heeft u nog hier onze hulp nodig?

Senior Member

Het probleem hier was het feit dat binnen de gebruikersgroep instellingen van vBET de 'This Usergroup is niet een' Banned 'Groep' is ingesteld op 'No' dus de veronderstelling dat het een verboden gebruikersgroep. Daarom zijn deze gebruikersgroepen zijn niet opgenomen in de vBMail mailinglijsten.

Ik weet niet zeker waarom zou je al deze gebruikersgroepen in te stellen als verboden? (Door het veranderen van deze instelling op 'Ja' het werkt perfect.)

Opgelost en zullen worden opgenomen in de volgende release.

Voor een snelle fix please:
    1. Open een MySQL client en login op uw vBulletin-database
    2. Execute query (tabel prefix toe te voegen als je het gebruikt):
    Code:
    UPDATE usergroup SET genericoptions=32 WHERE description LIKE 'vbet_%'
    3. Gaan naar Admin CP -> Gebruikersgroepen -> gebruikersgroep Manager
    4. Klikken Gaan te bewerken sommige gebruikersgroep (maakt niet uit welke)
    5. Klikken Update zonder enige wijzigingen.

Houdt u er rekening mee dat drie laatste stappen zijn vBulletin cache vernieuwen (herbouwen gelederen, machtigingen en ga zo maar door) te activeren. U kunt aan het werk zien gaan Admin CP -> Gebruikers -> Bekijk Geblokkeerde gebruikers. Voordat wijzigingen ziet u er alle vBET gebruikersgroepen zien. Na wijzigingen verdwijnt vBET gebruikersgroepen uit de weergave.

Senior Member

1. Open een MySQL client en login op uw vBulletin-database
    Kan ik dit niet lopen van binnen mijn ACS-landen?

Onderhoud> Execute SQL Query

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Taurus View Post
    Kan ik dit niet lopen van binnen mijn ACS-landen?

Onderhoud> Execute SQL Query
    Ik zie geen probleem - een MySQL client is genoeg.

Senior Member

OK bedankt. Slechts een vraag te behagen.

In die vraag, waar zou ik mijn prefix? En dat is vb

Bedankt

Aan de voorzijde van tabel naam dus: vb.usergroup

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •