Hi, ik ben geïnteresseerd om vBET aan te schaffen. Ik ben alleen bekend met phpBB en niet echt nog vBulletin. De enige reden dat ik zou kopen VBulletin is voor vBET. Er is niet zoiets als dit voor andere forums zijn er?
Mijn interesse in vBET is omdat ik wil dat mijn berichten in het Engels worden vertaald in vele talen en voor de vertaalde berichten permanent zijn. Dit is mijn begrijpen van wat er zo goed over vBET vergeleken. Heb ik gelijk?
Mijn grootste zorg is de vraag of het forum (en alle talen) zullen worden geïndexeerd door Google en andere zoekmachines. Ik ben geen expert in dit alles, maar heb gelezen dat wat je forum-programma lijkt te doen om een aantal van Googles regels overtreedt en daarom kunnen er nadelige effecten op de lange termijn. Is dat zo?
Ook als ik wil vBET kopen, denk je dat een mooie newbie zoals ik die niet echt gebruikt VBulletin (alleen PhpBB) en weet niet veel programmering staat zou zijn om een eenvoudige VBulletin + vBET up and running? Ik zie zo veel technische vragen die ik niet wil te hebben om te confronteren - als ik wel op te lossen, kan ik net zo goed stoppen vanaf het begin, omdat ik weet dat ik zal niet in staat om dit te doen.
Ook heb ik nodig om vBSEO te krijgen?
Dank.