Dankzij Michal,

U schreef:
"NO - berichten zijn niet vertaald als zijn geschreven berichten worden vertaald op aanvraag -. Als er iemand aankomt op het vertalen discussie pagina dan post is vertaald en naar de cache."

Ik weet niet of ik begrijpen. Stel bijvoorbeeld dat schrijf ik een post in het Engels en ik ben gericht op iemand die hopelijk in een Spaans sprekend land om het te lezen. Als de post is niet eerst direct vertaald (of zijn ze voor het eerst op zijn minst?), Hoe is de Spaans sprekende persoon zal weten dat ik dat bericht schreef al is het alleen maar in Google in het Engels?

Bijvoorbeeld, ik schrijf een bericht in het Engels, "Het eten is goed in dit restaurant." Zal het meteen worden vertaald en geïndexeerd als "La comida es bueno en este restaurante"? Ik wil niet dat hij te zoeken in het Engels of dat het doel van wat ik wil doen te verslaan. Ik wil niet dat hij zijn beperkte Engels te gebruiken, maar gaan ervan uit dat hij geen Engels kent het geheel en is het zoeken in zijn taal. Is dit wat vBet wel of ik mij vergis?

Dank.

En bent u van plan om dit te doen voor de andere forums?