Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: vBSEO Sitemap: Kan niet direct uit te voeren sitemap generator: je moet ingelogd zijn om dit te doen.

Default vBSEO Sitemap: Kan niet direct uit te voeren sitemap generator: je moet ingelogd zijn om dit te doen.

Hallo,
    ik heb een nieuwe versie van Vbulletin, Vbseo, VbseoSitemap, Vbet - alle nieuwste versies op http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland) .

Nu heb ik een aantal SeriOs problemen met de vBSEO sitemap.

1.) Ik heb vaak cant bij de "vBSEO Sitemap Reports" Link
    Ik moet om in te loggen, klik op ok of voer en het zegt weer u in te loggen, ik niet inloggen, dan staat er weer u in te loggen en ga zo maar door.

2.) Op een gegeven moment kan ik succesvol inloggen, maar dan krijg ik de volgende fout. Ik wil de sitemap generator lopen door "Run Gernerator" maar dan zegt: "Kan niet sitemap lopen ... (zie titel)".

Ik heb deze wijziging was op de vBSEO Sitemap:
    Sitemap Generator-integratie - vBulletin Enterprise Translator (vBET)

Edit:
    Ik heb ook cant op de andere knoppen, zoals Download Log ... ik moet de hele tijd daarna de login en het weer im op het startscherm van vBSEO Sitemap.

Wijzig2:
    Ik heb een handicap vBet en het nog steeds niet werkt. Ik denk niet dat haar over mijn htaccess.:
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Ik denk dat het over de veranderde gedaan om de sitemap werken voor vBet te krijgen.
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 17-06-11 in 14:02.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Als het is ok voor u neem dan PM toegang details - ik zal controleren op de plaats.

Zo niet dan:
    1. Problemen met aanmelden bij
    Zeer waarschijnlijk heeft het niets gemeen met vBET, want vBET wijzigingen in de code zijn binnen vBSEO bestanden en je kunt niet eens bereiken die.
    Ook deze login pagina is uit vBSEO CP - u in te loggen in hun subsysteem - het heeft niets gemeen, zelfs met vBulletin.

Mijn advies hier. Stuur een kopie mee van uw geïntegreerde vBSEO bestanden. Terugzetten van het origineel. Uitschakelen vBET voor een moment. Reactie vBET regels in .htaccess en kijken hoe het zich gedraagt nu. Als hetzelfde als voorheen, dan heeft het niets te maken met vBET, en vBSEO team zal zijn om u te ondersteunen. Ik weet dat ze tegen vBET, maar dit is alleen maar leugens, propaganda (zie je iets interessants hier als u wilt: Geloof niet vBSEO team).

Wanneer u vBET gehandicapten hebben, regels commentaar en wijzigingen teruggedraaid zij zullen moeten om u te ondersteunen. En na dat u gemakkelijk terug te keren naar vBET - net uncommenten regels in htaccess, herstellen gekopieerde bestanden, en weer te activeren in Admin CP.

2) Dit is hetzelfde probleem als een - los je inloggegevens op uw server
    Misschien is het slechts enkele probleem met uw browser. Probeer uw cookies schoon te maken of andere browser te gebruiken.

Over Wijzig2:
    Als u wilt dat volledig uit te schakelen vBET dan:
    1. uit te schakelen in Admin CP
    2. commentaar regels. htaccess
    3. De oorspronkelijke bestanden vBSEO

Zoals ik al schreef ik ook betwijfel het heeft iets gemeen met vBET. Maar is je volledig uit te schakelen en vBET kwestie zal worden gegaan, dan kunt u PM toegang tot gegevens en ik zal controleren (let op: volgende week ben ik op vakantie - Kamil zal actief zijn op het forum).

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Nog een ding. Vergeet niet dat vBET is niet de vertaling ondersteunen van Admin CP. Dus dit kan ook het probleem. Zorg ervoor dat uw admin account hebben zijn standaard taal in te stellen hetzelfde als forum taal (of helemaal niet). En zorg er dan voor dat je niet hebt geopend in een andere tab vertaald forum. Anders kun je tijdens de redirect in te loggen Admin CP gebied.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •