Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Gerapporteerde berichten kwestie.

Senior Member

Question Gerapporteerde berichten kwestie.

Wanneer een lid met een andere dan standaard taal een post meldt dit is wat er gepost:

Titel:

Gemeld Post by <-! VBET_SNTA - ><!-- vBET_SNTA -> songoku231 <-! VBET_ENTA - ><!-- vBET_ENTA ->

De PM kennisgeving van de gerapporteerde posten bevat ook dit als de titel. Gelieve.

Dank.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hoop is er geen haast met deze

Ik zal verplaatsen naar bug report.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Hoop is er geen haast met deze

Ik zal verplaatsen naar bug report.
    Bedankt Michal. Maar het is niet een e-mail. Een gerapporteerd bericht is geplaatst in mijn admin sub-forum als een nieuwe thread. Daar heb ik deze kwestie.

Gelieve PM Toegang details en exacte instructie hoe het te reproduceren. Ik denk dat wee noodzaak om een aantal filter toe te voegen voor het niet vertalen van gebruikersnamen. Dat zal de problemen het probleem hier en maakt het mogelijk om eenvoudig doen in andere toekomstige zaken.

Senior Member

Details PM'd. Dank je wel!

Opgelost en zullen worden opgenomen in de volgende release.

Voor een snelle fix please:
    1. Bestand openen / Includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
    2. Zoek:
    if ($ _POST ['taal'] & & $ vBulletin-> opties ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
    3. Vervangen door:
    if ($ _POST ['taal'] & & $ vBulletin-> opties ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'sendemail') ) {
    Taurus je al hebt opgenomen. Houdt u er rekening mee dat op je forum deze lijn al was veranderd en we weten niet wat voor die veranderingen werd gemaakt. Zie PM.

Voor dit probleem - u bevestigen dat het is opgelost

Senior Member

Ik zie dat de laatste post die u gemeld, lijkt het u gemeld met de standaard taal in te stellen als het Engels. Of heb je het veranderen daarna terug naar Engels? Ik wil alleen bevestigen dat dit is opgelost als er een bericht wordt gemeld door iemand met een andere taal naar de standaardinstelling.

Ik deed wat ik denk te doen, om het probleem te reproduceren. Gelieve het nu zelf door het creëren van nieuw rapport en bevestigen dat het echt is opgelost in het geval als we iets missen

Senior Member

Nogmaals bedankt voor een uitstekende klantenondersteuning Michal! Ik kan nu bevestigen dat dit i vast!

(Ik zal nu kopen mijn tweede licentie van vBET.)

Goed om te horen dat de kwestie is opgelost - deze oplossing zal worden opgenomen in nest versie

PS.
    Ik zie dat je al een 2e gekocht In geval van problemen - je weet wat je moet doen - gewoon vragen en wij zullen u graag helpen

Geniet van vBET!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •