Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 24

Onderwerp: VB 4.1.4 en 4.2.3 vbet - mess

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default VB 4.1.4 en 4.2.3 vbet - mess

    Net een upgrade naar 4.3.0 Vbet en veel problemen met 'antwoord op discussie' de editor pagina 'edit post', 'go advanced' hebben bij het overstappen naar een andere taal forum standaard. De pagina is messed up en er lijkt te zijn engels en de andere taal met elkaar vermengd op de knoppen.

    Ik heb geprobeerd om een bijlage zodat het probleem kan hier worden bekeken uploaden, maar het mislukt maakt niet uit wat ik doe.
    Laatst bewerkt door norku; 15-06-11 in 15:50.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default

    Heel vreemd. Dit lijkt alleen te gebeuren op mijn admin account. Ik testte een paar alias rekeningen en ze zijn prima ....

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik controleerde met behulp van gegevens die u met PM en ik vond geen probleem. Beschrijf precies stap voor stap hoe het te reproduceren op uw forum.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default

    Ja, het probleem lijkt alleen maar te beïnvloeden admin accounts. Controleer uw PM

    Bedankt

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Opnieuw gecontroleerd en vond slechts een kwestie - als ik op vertaalde pagina en hebben een aantal snelle antwoord, vervolgens na te gaan om geavanceerde Ik zie vertaalde inhoud. We kunnen reproduceren op ons forum dus we zullen zorgen over.

    Toch vond ik geen probleem met 'edit post' of 'antwoord op draad'. Geef exacte instructies hoe het te reproduceren - stap voor stap, uit met een account, vanaf welke URL.

    PS.
    Reinig onze test berichten in / forum/f6/sidecap-good-bad-5103 /

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default

    Bedankt Michal.

    Ik geef precieze stappen op hoe te reproduceren in een paar minuten

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default

    Als u zich aanmeldt bij het gebruik van de dummy admin account Ik heb verzonden en voer de volgende handelingen moet je zien wat ik bedoel:

    1.
    open een draad
    Klik op 'antwoord op discussie' en dan 'go advanced' - de css is oke.

    2.
    Verander taal naar een andere taal door te klikken op de vlaggen onder de navigatiebalk
    open een draad
    Klik op 'antwoord op discussie' en dan 'go advanced' - de css is messed up (met name onder de ckeditor box)
    Laatst bewerkt door norku; 15-06-11 in 17:26.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik zie het niet. Maar je hebt geen exacte instructies. Welke draad u antwoord - het kan materie. Je hebt niet vertellen om welke taal moet ik overstappen. EXACT betekent precies te zijn - is er geen ruimte voor woord "elk". Misschien heb je wat probleem met verkeerde vertaling resultaten in de cache of iets dergelijks. Dan zal ik niet zien wat je ziet wordt in andere thread en andere taal.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2011
    Berichten
    138

    Default

    Ik was exact

    het gebeurt alleen op admin accounts

    het gebeurt op alle onderwerpen

    het gebeurt, ongeacht de taal die u hebt ingesteld in uw usercp

    Het gebeurt ongeacht welke vlag u op onder de navigatiebalk

    Ik zie hetzelfde probleem als ik log in met de dummy-account ik je gaf. Ik de jouwe te poetsen, zodat je ziet geen problemen totdat u klikt op een van de vlaggen (niet de Poolse vlag uiteraard) onder de navigatiebalk en dan bekijk een thread, klik op antwoord, ga dan verder gevorderd.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door norku View Post
    Ik was exact
    ...
    Het gebeurt ongeacht welke vlag u op onder de navigatiebalk

    Ik de jouwe te poetsen, zodat je ziet geen problemen totdat u klikt op een van de vlaggen (niet de Poolse vlag uiteraard)
    En dat is het ding - ik was het controleren van de Poolse Zoals je kunt zien - niets is duidelijk ... Zeker als je schrijft in dezelfde post dat het gebeurt voor alle vertalingen duidelijk en niet voor de Poolse vertaling

    Ik heb drie 's nachts op dit moment, dus ik zal later nogmaals te controleren. Hopen dat het OK is voor u

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •