Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Zeer geïnteresseerd in VBET. Een paar vragen

Junior Member

Default Zeer geïnteresseerd in VBET. Een paar vragen

Ik zal binnenkort een upgrade naar VBulletin 4.1.4. Heeft de betaalde versie van VBET werken met de nieuwste versie van vBulletin?

Ik heb ook PhotoPost advertentiemarkt op mijn site. Heeft de betaalde versie van VBET werken met PhotoPost advertentiemarkt?

In een paar weken zal ik ook toe te voegen Visichat van gchats.com op mijn site. Weet u of de betaalde versie van VBET werkt ook met Visichat?

Bedankt voor uw tijd.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. Ja betaalde versie van vBET is het werken met vBulletin 4.1.4. We hebben al getest in onze test forum (binnenkort zullen we ook naar ons forum naar vBulletin 4). Uzbekistani extra informatie over vBET en vBulletin 4.1.4 vindt u hier (Een van onze klanten gevraagd over de nieuwe editor in vB4.1.4).

Op dit moment kan ik niet bevestigen zal vBET ondersteuning vertaling van de pagina ' s gegenereerd door Photopost Advertenties noch Visichat. De meeste mods hoeven geen bijzondere integratie en vBET slechts vertaalt de resultaten. Nog steeds in sommige gevallen speciale integratie nodig is. Hier kunt u meer informatie vinden over de integratie van vBET met andere mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Er is een duidelijke instructie hoe dit te doen voor PhotoPost, nog steeds hebben we niet PhotoPost advertentiemarkt te gebruiken en weten we niet van dit product, dus we kunnen niet aannemen dat het ook zal werken. Wij kunnen niet verantwoordelijk zijn voor andere mods code, en vele mods vBulletin architectuur te breken (dat is de reden waarom extra integratie nodig is soms - meestal voor mods die zijn eigen pagina's te maken).
    Kunnen we ook niet bevestigen dat Visichat zal worden vertaald. vBET ondersteunt vBulletin AJAX vertaling door een passende haak - nog andere mods moet vBulletin architectuur juiste manier te gebruiken (anders vBulletin zullen niet worden uitgevoerd de haak) en de aanvraag dient te gaan met taal-code. Dus hier denk ik dat een aantal speciale integratie zal worden verplicht een vertaling te ondersteunen. Weer - kan niet precies vertellen, omdat we geen gebruik van deze mod en weten het niet. Toch mag niet leiden tot fouten.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •