Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Het uitschakelen van bepaalde functionaliteit

Senior Member

Default Het uitschakelen van bepaalde functionaliteit

Laten we zeggen dat ik wilde posten / PM vertaling functies, langtitle BBCode, en lang BBcode uitschakelen. Wat moet ik plugins uit te schakelen?

Ik heb ook wil geen vBET opmerkingen in mijn bericht de inhoud, indien mogelijk.

Bedankt voor alle hulp!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

In een dergelijk geval kunt u gewoon gebruik maken van gratis versie - het hoeft niet zulke prestaties, maar het is nog steeds snel en heeft slechts vertalingen.

Als u wilt dat nieuwe functie in vBET 3.x om lang en langtitle BBCodes ondersteuning van configureerbare open dan een nieuwe thread in http://www.vbenterprisetranslator.co...ture-requests/

Senior Member

Ik hoef de prestaties als mijn forum is vrij groot. Ook wist ik niet dat de gratis versie producten gebruikt!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zolang je geen nog geen berichten in andere berichten dan BBCodes lang en langtitle worden niet gebruikt - dus geen impact hebben op de prestaties.

Ook rekening mee dat in 3.x we veel performance verbeteringen en naast 3.3.0 versie zal worden vol met prestatieverbeteringen.

We hebben hele sub-forum over gratis versie en in de aankondigingen je hebt geplakt draad waarin verschillen tussen gratis en commerciële versie beschrijft.

Als u al eigenaar van vBET 3.x dan downgraden naar vBET 2.x schakelt lang en langtitle bbcodes, maar ook slechtste langzamer DB structuur en de code te gebruiken zonder veel performance verbeteringen.

Wij raden u aan enkele prestatie tunning stappen. Hier vindt u een aantal tips (zie ook de berichten onder deze een voor meer tips):
    Prestaties hints
    Laatst bewerkt door vBET; 11-12-09 in 23:12.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •