Dalem andel. Nieważne.
Laatst bewerkt door jaryx; 07-12-09 in 23:34.
1e In de laatste onderwerpen in vbadvanced geschreven in het Portugees op het display, samen met bbcode Code: hoe doe je mee Wat Moet u DOEN OM zegt niet verschijnen? 2e Je schreef meer dan de Portugees "como façover PRA participar " In Het Lichaam van hetzelfde herhaald. Hoewel de inhoud van Alle displays mooi ALS zowel Vertaald en niet in de titel in de Plaats van "ç"Verscheen"FAA $". Na Mijn Bewerken en corrigeren van FAA $ opç Nu Het onderwerp is Goed Weergegeven. Wat veroorzaakt This Fout? Hoe Kan IK zegt oplossen?
hoe doe je mee
1e Geef me alsjeblieft link op waar ik het kan zien. 2e Bent u in staat zich voort te planten - dat is hoe schrijf je een nieuw bericht met de titel van deze zijn ook struiken? By the way, omdat het makkelijker in de toekomst, voor elk probleem, schrijf een aparte thread
ad. Weet je een link ad. 2 U kent de beschrijving van Wachten
Podeślij via het forum. Dit is de enige officiële kanaal waarvoor de steun wordt geleverd in vBET. Informatie verzonden via andere kanalen kan gewoon sterven of worden ontvangen vanaf een andere computer en worden meer toegankelijk voor onze medewerkers. Daarom sorki voor het ongemak, maar je weer typ het hier
Vandaag op het forum is er een nieuwe "Flower": Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Elke hint?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Ja - zie de titel van een thread in een langtitle - omdat het niet toe te voegen (code taal). By the way - opent u nieuwe onderwerpen voor nieuwe emissies Dit zal ons helpen beter te beheren
Oorspronkelijk geplaatst door vBET Ja-Zie de titel van de draad is binnen een label langtitle-hoe werkt dit toevoegen (met de code van de taal). Bij de gelegenheid van-please openen nieuwe threads voor nieuwe problemen Dit zal ons helpen beter te beheren Eigenlijk ik denk dat het was niet deze tag. In de inhoud van het onderwerp ook. De vraag is nu: waarom?De gebruiker heeft de taal instellen op nl, hoewel zijn IP-adres uit Rusland is, zijn taal, op basis van deze of door registratie van de gebruiker op het forum, het automatisch is gekozen in welke taal is momenteel bekijkt het forum?Nee, de wortel probleem van dit onderwerp, die op de home page (vbcmps), terug te keren dit herziene onderwerp mij als bevat: [langtitle ru =] Запись Daarom blijf ik deze draad
Laatst bewerkt door vBET; 11-10-11 in 00:42. Reden: BBCode correctie
Als u nog niet ingesteld automatische taaldetectie berichten, het systeem vertrouwt de gebruiker. vBET niet automatisch de taal tijdens rejestacji - de gebruiker kiest het zelf. vBET stelt automatisch (goedemorgen marks) taal, gebaseerd op instellingen van de browser, en niet gebaseerd op IP. Zoals voor BB Uitgebreid vBET is op dit moment geen module integreert met vB geavanceerde Dynamics langtitle en er zal worden geïnterpreteerd. vB eigen CPM is gewoon nog niet geïntegreerd en daarom is er nog niet geïnterpreteerd langtitle. Dus dit vereist integratie. Als u wilt helpen bij de integratie - schrijf Pista sectie integratie. Laat me je een voorbeeld code te gebruiken om langtitle parsen - je hebt om het te gebruiken op de juiste plaats. vBET na verloop van tijd zal de meest populaire mode. Op dit moment hebben we veel werk te versją 3.3.0, die wyjdzei waaronder tygdniu, dan de 4.0. Dan zullen we integreren andere mode - vB eigen CPM is gemeld te integreren
Ok. Dank u. Onder voorbehoud van sluiting. ps. Ik heb geen toestemming voor het opzetten onderwerpen in de integratie ... dus ik schreef het hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
Bekijk Tag Cloud
Forum Regels