Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: vaultwiki integratie

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Default vaultwiki integratie

Dit is een speciale integratie geval alleen voor vaultwiki. Dit is alleen nodig omdat vaultwiki is niet compatibel met vBulletin op gebied van BBCodes en verandert de API toevoegen van nieuwe parameter in parser functies BBCode. Dit is de reden waarom normale integratie met parsers voor vBulletin werkt niet en geeft waarschuwingen:
    Waarschuwing: Missing argument 2 voor vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_code (), genoemd in / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 25 en gedefinieerd in / kluis / class / bbcode.php on line 1488

Waarschuwing: Missing argument 2 voor vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_html (), genoemd in / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 28 en gedefinieerd in / kluis / class / bbcode.php on line 1506

Waarschuwing: Missing argument 2 voor vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_php (), genoemd in / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 22 en gedefinieerd in / kluis / class / bbcode.php on line 1470
    Voor het oplossen van het probleem moet je enkele eenvoudige stappen. U zult moeten herhalen na elke vBET update.

Integratie stappen:
    1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) { 
    3. Voeg NA:
    PHP Code:
    if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_php(0$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

4. Zoek:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) { 
    5. Voeg NA:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

6. Zoek:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) { 
    7. Voeg NA:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

Volgende stappen zijn OPTIONELE - gebruik het alleen als u de virtuele map die is omgeleid door .htaccess te showwiki_proxy.php bestand en alleen wanneer u gebruik vBET SEO links:
    1. Bestand openen showwiki_proxy.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY'1); 
    3. Voeg NA:
    PHP Code:
    if ($_REQUEST['language']) {
    $_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/''/'$_SERVER['REQUEST_URI']);

4. Te openen. Htaccess bestand
    5. VOORDAT wiki regels toe te voegen deze regel:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]
    6. Verandering in de regel YOUR_WIKI_DIRECTORY toe aan uw virtuele wiki directory (in stand plaatsen)
    Laatst bewerkt door vBET; 14-07-11 in 12:53.

Ik bevorderde enkel vbet van 3.3.6, aan 3.5.3

na dat, kan niet plotseling ik nieuwe pagina maken in de vaultwiki, deze foutenmelding krijgen na het klikken op 'Post nieuweartikel' knop:

Fatale fout: toegestane geheugengrootte van 33554432 bytes uitgeputte (probeerde toe te wijzen 131072 bytes) in /home/username/public_html/vault/class/revision.php on line 33
    Nb.
    -Ik kan niet vaultwiki nieuwe pagina maken en krijgen boven foutbericht, maar ik ben nog kan bewerken vaultwiki bericht met geen enkel probleem
    -Als ik uitgeschakeld vbenterprisetranslator product, kan ik nieuwe pagina in vaultwiki opnieuw maken
    -Ik heb al geprobeerd deze lijn toevoegen in vault/class/revision.php bestand, na het begin <? php, maar nog steeds dezelfde:
    ini_set('memory_limit','1024M');
    -Ik ben met behulp van vaultwiki 3.0.13
    -Ik maak al een draad in vaultwiki forum te https://www.vaultwiki.org/threads/5265/ als ze kunnen helpen of geven een idee van zij-kant, dus nu ben ik met de vraag of er een hotfix van vbet zijde als eerste over. Dit kan helpen bij het andere lid, die het gebruik van vbenterprisetranslator mod met vaultwiki te

regrads
    richie

Gepensioneerde;)

Je heb geprobeerd om Verhoog je geheugenlimiet aan hele uw server, alleen dat deze globale instelling?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •