Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Geen licentie

Junior Member

Default Geen licentie

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Hallo jaar geleden kocht ik een licentie van uw script factuurnummer [* CUT *], vandaag de dag, kan na de datum van paneel niet zie mijn licentie (hoewel het script heb ik maar een keer) Ik krijg de informatie die ik moet jeszcez tijd te kopen, ik doe hier niet begrijpen iets? Ik heb betaald voor licenties 2010-04-25 zorgvuldig en plotseling verdwijnt? wat is het?
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 23-05-11 in 21:33. Reden: licentienummer bescherming

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

je hebt gelijk - ik heb uw factuur gegevens. Deze transactie is gerelateerd met een andere gebruikersaccount. U gebruikt gebruikersaccount zonder vergunning (een andere gebruiker account hebt deze vergunning). Kunt u uitleggen waarom?
    Bedankt voor het verzoek
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 23-05-11 in 20:29.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Hello. Hoe Kamli licentie check niet verdwenen, alleen maar behoort tot een andere account. Net kunt u inloggen op de account die u kocht de licentie en daar heb je mogelijkheden in verband met beheer van licenties Dus, mag niets verloren gaan - gewoon vergeten waar u uw licentie Als u hulp nodig hebt, zal Camille ontvangt u een PM met de account naam. Kunt u schrijven, of is al OK, als u een herinnering?
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 23-05-11 in 21:35.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •