Ik heb geïnstalleerd op uw fashion NLP-er - automatische draad tagger en vBET de gratis versie. Sinds ik geïnstalleerd vBET gemerkt dat viel uit de index van Google mijn tags met de basis-taal (Pools). Van wat ik kan zien op je forum is geïndexeerd slechts 50 tags: voer site: het adres een forum op Google, omdat ik niet kan ik een koppeling plakken. Misschien is dit omdat er fouten in Sitemapie (zodat ze me vertellen aan de webmaster tools)? In het bijzonder, ze suggereren dat sommige links leiden naar dezelfde locatie. Misschien is de tijd om na te denken over deze NLP-er? Aantal bezoeken per dag daalde mij van 13 tot 10 duizend door het feit dat de tags zijn gevallen uit van de index.
Gelieve een link naar de site, kunnen we zien wat er gebeurt als er sprake is van redirects of links zichzelf goed werken. Wat betreft de portal is een eenvoudig NLP geven valse informatie, die op dit moment is de primaire taal van Google kroop ongeveer 275 resultaten daar, en ik denk dat dat zijn alle tags die bestaan in dat forum (er zijn er minder dan 120, maar sommige hebben een paar pagina's in de resultaten) . Eenvoudige verificatie - gooi het in een query naar Google: Code: site:forum.simple-nlp.pl/tags/ In verband met deze een fout van uw kant, vermoed ik dat ook kon worden voor een vergissing geïndexeerd tags in uw eigen forum - upload link die als eerste zal verifiëren. Je schrijft error - geven bijzonderheden. Wij zijn niet in staat om te reageren op niet-gespecificeerde fouten of zonder specifieke informatie over hulp. Volledig op de marges - vBET past geen pagina's in natuurlijke taal (een toegevoegde vlaggen) dus als het inderdaad de tags verdwijnen uit de index, dan stel ik voor om te controleren of ze soms niet geblokkeerd in robots.txt-bestanden Stuur dan de nodige informatie.
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
Laatst bewerkt door vBET; 18-05-11 in 20:14.
Bekijk Tag Cloud
Forum Regels