Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Niet ontdoen van de no-tag te vertalen naar de titel, standaardtaal

Junior Member

Default Niet ontdoen van de no-tag te vertalen naar de titel, standaardtaal

vBET 4.3.0 lijkt voor het verwerken van de < !--vBET_SNTA--> (minus de ruimte natuurlijk) tag verkeerd voor de TITLE-tag in forum thuis.

Als ik de niet te vertalen tag, de tab in de browser aanwezig is juist een niet-vertaalde tekst van de vertaalde talen. Maar voor het forum standaard languge (tenminste als het engels is) geeft de tags in het tabblad. vBET mist weg te halen van de tag.

Firefox 4.0.1 en Opera 11,10

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,

Gelieve - Ik moet url om de draad of pagina met dit probleem
    Bedankt

Junior Member

PM met url gestuurd

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gebruikt u notranslate tag in thread titel? Het moet daar niet worden gebruikt! Houdt u er rekening mee dat ti u wilt behouden titel niet vertaald moet je langtitle gebruiken met de taal code die nog niet bestaat, in bijvoorbeeld [langtitle = niet] (zonder spatie). Houdt u er rekening mee dat vBulletin geen tags support in titels helemaal. We hebben veel moeite om langtitle tag ondersteuning in titel en dit wordt alleen ondersteund tag in de titel. Voor de betrouwbaarheid en prestaties ondersteunen wij geen vertaling van titel door dezelfde bbcode als voor de vertaling - dat door langtitle bbcode.

Vertel deed het helpen. Als ik verkeerd begrepen iets, stuur dan URL naar de pagina wanneer we het probleem kunnen zien.
    Laatst bewerkt door vBET; 29-05-11 in 15:01.

Junior Member

Nee, ik ben het niet over de Onderwerp titel. Ik heb het over wikkelen vboptions.bbtitle met de VBET_SNTA tag in het template FORUMHOME deel.

Wanneer we kijken naar een vertaalde pagina, is alles correct afgehandeld, zodat de addon is zeker het lezen van de tag daar. Maar als ik kijk naar de forum pagina met het forum standaardtaal, het is juist overal afgehandeld, maar de een gehuld in de HTML-tag TITLE, waar het niet ontdoen de tag als het niet nodig is.

Dus wat ik probeer te houden onvertaald is het forum naam (Optie -> Site Naam -> Forum naam).

Ik stuur je een PM met een link.

OK Ik zie het na het verzenden schakel in PM. Twee dingen:
    1. Het is onschadelijk, want het is gewoon html comment
    2. Natuurlijk zullen we controleren dichterbij en corrigeren - zoon zal ik je meer details.

Vermenigvuldigd en opgelost Oplossing zal worden opgenomen in de volgende release.

Voor een snelle fix please:
    1. Open / includes / vbenterprisetransaltor_functions_hooks.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA--><!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 
    3. Vervangen door:
    PHP Code:
    $output =& str_replace(array('<!--vBET_SNTA-->''<!--vBET_NRE-->''<!--vBET_ENTA-->'), ''$output); 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •