Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Foutmelding bij het vertalen - geen hulp?

Junior Member

Default Foutmelding bij het vertalen - geen hulp?

Hi,

Ik hoop dat iemand kan helpen.

Ik probeer vBET (de nieuwste gratis versie van vbulletin.org, 2.35) te installeren op mijn forum, maar elke keer als ik probeer een pagina te vertalen, krijg ik de melding:

Fatal error: Call to undefined function: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 258

Ik heb geprobeerd het volgende:
    1. Ik heb mijn forum taal op Engels
    2. Ik heb het geprobeerd met en zonder, een Google API-sleutel
    3. Ik heb contact opgenomen met mijn hosting bedrijf, en ze verzekeren me dat cURL en iconv zijn geïnstalleerd en werken.
    4. Ik heb geprobeerd de stappen te volgen in de post # 4 van de FAQ, maar het keert niet terug niets.

Is er een hulp kunt bieden? Ik gebruik vBulletin 3.8.4

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

U moet iconv installeren in je php - dit antwoord vindt u ook in http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Junior Member

Bedankt voor het antwoord, ik waardeer het.

Ik sprak met mijn hosting bedrijf na het lezen van dat stukje van de FAQ, zoals ik al zei in mijn oorspronkelijke post, en verzekerde me dat iconv was geïnstalleerd. Ik zal proberen te spreken ze weer wel.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zoals je duidelijk kan zien in uw foutmelding:
    Oproep aan ongedefinieerde functie: iconv ()

Je hebt geen iconv geïnstalleerd. In plaats van te bespreken met hen - geef ze te koppelen aan pagina waarop zij zullen zien dat iconv niet beschikbaar is voor uw forum.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •