Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: leden van e-mailberichten zijn onvertaald

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default leden van e-mailberichten zijn onvertaald

    Hallo, is er een manier van het hebben van de e-mail meldingen die worden uitgezonden voor berichten en discussies vertaald naar de ontvangers taal?

    Laten we zeggen dat ik een nieuw onderwerp hier in englsh (zoals ik), krijgt u een melding (als u geabonneerd bent) van de nieuwe draad in englsh krijgen, zelfs al bent u poetsen en je hebt je posting taal in te stellen als polish.

    Mijn leden niet reageren op deze kennisgevingen, omdat ze geloven dat ze niet zouden kunnen beantwoorden ze laat staan begrijpen van de kennisgeving.

    Kunt u mij helpen?

    Groet,
    Simon

    vBet versie 3.4.0 voor vBulletin 3.8.6 PL1

  2. #2
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    1,000

    Default

    VBET nog geen ondersteuning voor de vertaling van e-mails.
    het is al voorgesteld in FR sectie. Ik zal bewegen deze draad in FR sectie van het forum.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Ok bedankt, is het verwarrend mijn leden, dus ik denk dat ik zal mijn decoder te betalen aan een wijziging dat de post van wie postID verschijnt in de mail en het aan de e-mail voorafgaand aan het verzenden plakken kopieën toe te voegen.

    Ik zal je laten weten hoe hij gaat

  4. #4
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    1,000

    Default

    ok geen probleem - we zullen hier schrijven

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •