Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: vBet Volledige Gast Cache - maar niet voor crawlers

Default vBet Volledige Gast Cache - maar niet voor crawlers

Hallo,
    de Vbet volledige Gast Cache is een leuk idee.

Maar maken het mogelijk om het uitschakelen voor crawlers, want google houdt van mijn forum en pagina's te krijgen snel geïndexeerd na een draad was opend, is het niet goed zou zijn om 1 uur of langer te wachten om het te krijgen geïndexeerd.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

In dat geval kun je gewoon uitschakelen gast cache voor uw forum en sub-forum pagina's. Dus die zullen worden gegenereerd telkens voor iedereen, en Google zal meteen zien dat nieuwe thread wordt geopend. vBET voorziet reeds te definiëren pagina's die niet zal worden gecached door een volledige gast cache.

Heeft een dergelijke oplossing OK is?

Ik dont use de gast cache op dit moment, omdat het niet aan te passen aan dont use cache als een spin bezoekt een draad / forum.

U dient uw plugin meer seo comfortabeler ->

als ik in staat stellen volledig gast cache kan ik controleren [] voor het geheel of [] niet voor spinnen

SO ...

Als een gast is het surfen op het forum krijgen ze vol in de cache-uitgang, maar als een spin de bezoeken ter plaatse krijgen ze de echte pagina (als er bezoek een spin te negeren "Guests Cache Time To Live")

Weet je wat ik bedoel?

Ja ik weet wat je bedoelt. Toch let er op dat spinnen veel verkeer genereren naar forums en ze meestal niet controleren dezelfde pagina's per enkele minuten. Dus het is niet zo belangrijk als spin draad pagina te krijgen uit de cache als het de cache opgeslagen voor een uur. U kunt veel van de server resources dankzij dat - vooral in het geval van niet significant pagina's die in de cache voor de volledige 14 dagen (volledig configureerbaar).

Op dit moment kan je het uitschakelen gast cache voor forum / sub-forum pagina's voor alle bezoekers (waaronder spinnen). Dit zal toelaten spiders direct zien nieuwe discussies, omdat er banden verschijnt onmiddellijk op het forum pagina.

U kunt de gast cache ook uitschakelen voor onderwerpen die voor iedereen. Gast cache nog steeds cache andere uw pagina's (zoals ledenpagina's) wat zal nog enige verbetering. Het meeste verkeer zal gaan rond gast cache, maar nu al je verkeer gaat rond gast cache.

Zullen we uw verzoek om nieuwe configuratie-optie toe te voegen. Terwijl ik denk dat het zou moeten om spin te herkennen aan headers of andere informatie. Dus maken we een aantal prototypes en als er geen problemen zullen zichtbaar zijn wij zullen het ook in de volgende release. Wij zullen u informeren als we een aantal kwesties op dit gebied (mag niet worden - ik nog steeds niet herkende spinnen voordat kan dus niet precies vertellen nu).

Oke, volgende idee:
    [X] Full Gast cache
    [X] te negeren "Guests Cache Time To Live" voor crawlers

Als een crawler bezoekt een site (draad, forum) dat niet is veranderd dan in te dienen volledige HTML.
    Als een crawler bezoekt een site (draad, forum), die vervolgens is veranderd negeren "Guest Cache Time To Live" en maak een nieuwe html-uitgang voor de gasten.

U herkent crawlers door middel van de user agent: http://www.user-agents.org/ (Gewoon zoeken naar google, ik denk dat we alleen maar moeten zoeken naar "Googlebot / *.* (http://www.google.com/bot.html)", dit is niet de beste - maar snelste manier, maar i dont denken dat iemand zou willen om het te misbruiken.

Ik denk dat de enige zoeken enginge waar dit kan worden winstgevend zou zijn google, omdat andere SE niet zo snel als in google indexeren, zodat anderen kunnen eenvoudig gebruik oude html output.

Betekent dit maakt het meer zin voor u?
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 28-04-11 in 22:11.

Geweldig idee met verfrissende Gast cache voor de crawler - als we zien te genereren toch kunnen wij ook opslaan in cache Gast

OK - aanvraag geaccepteerd. Wij controleren de configuratie mogelijkheden en fink bout details wanneer we zullen beginnen met de uitvoering ervan. Als u iets nieuws toe te voegen te vinden - neem dan gerust

Junior Member

WAAR kan ik meer lezen over de gast Cache-functie? Ik neem aan dat het een optie in de gekochte versie van vBET, correct?

Gepensioneerde;)

U leest vanaf hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-features.html.
    Volledige file cache voor de gasten zijn alleen voor betaalde versie.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •