Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Geweldig idee, geweldig product :-)

Junior Member m_k's Avatar

Default Geweldig idee, geweldig product :-)

Ik zag de gratis versie van deze laatste avond over ten vbulletin.org en kwam hier om meer te weten - moet zeggen dat het een geweldig idee in het bijzonder, het deel over het krijgen van uw site geïndexeerd in 52 talen :-)

Ik pakte een exemplaar om uit te proberen op een nieuwe site ik ben het bouwen van, en het installeren ging goed zonder grote incidenten. Een opmerking over dat echter voor diegenen die gebruik maken van vbSEO - breng de wijzigingen aan in de FORUM_ROOT/includes/functions_vbseo_createurl.php voor het importeren van de product-vbenterprisetranslator.xml file

Ik stel voor dat de instructies ook deze melding aan de top, iets als "Als u gebruik maakt van vBSEO dan eerst deze file aanpassen". Als je dit niet doet dit eerst zul je niet in staat om uw admincp gebruiken totdat je doet.

Ik heb nog niet uitgedokterd hoe je het speelt lekker met mijn vBadvanced Links Directory en PhotoPost vBGallery, maar ik weet zeker dat er genoeg zal snel weer opgelost.

Wat ik ben lief tot nu toe is het verslag van mijn vBSEO sitemap generator vanmorgen dat een extra 42k urls shows zijn gemaakt sinds ik de installatie van de mod :-)

Als je het wilt in actie te zien hebben een look -> TheCHS ~ Charleston Forum
    Laatst bewerkt door m_k; 04-12-09 in 21:57.

Junior Member m_k's Avatar

5 dagen later, en ik ben beginnen te zien wat vreemde taal pagina's geindexeerd in Google te krijgen :-)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •