Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: MEDEDELINGEN niet vertalen

Junior Member

Default MEDEDELINGEN niet vertalen

Mededelingen zijn niet te vertalen, zodat iedereen die geen Engels spreekt kan niet zien van de mededeling in hun gekozen taal met behulp van de vlag.

Ik klikte op de Russische en alles wat veranderd in de Russische, behalve de aankondiging, is niet dat ze veronderstellen ook vertalen?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Junior Member

Ik zie werkte prima ... Dank u.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door cheick View Post
    Mededelingen zijn niet te vertalen, zodat iedereen die geen Engels spreekt kan niet zien van de mededeling in hun gekozen taal met behulp van de vlag.

Ik klikte op de Russische en alles wat veranderd in de Russische, behalve de aankondiging, is niet dat ze veronderstellen ook vertalen?
    Ik zie niet in deze "turn over het wijzigen van de mededelingen aan de JavaScript" in VBSEO. Is het niet in de nieuwste versie?
    Laatst bewerkt door WilliamCaeser; 07-03-16 in 20:10.

Banned

Wijzigen bericht op JS, set optie AdminCP->vBSEO->SEO Functies->Virtuele HTML-Weergave naar Toepassing Virtuele HTML-Weergave.
    Vertalen kennisgeving toegevoegd met behulp van JS opties inschakelen AdminCP->vBET->Vertaling Opties->Vertalen vBSEO berichten in JavaScript.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 18-12-15 in 11:36.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •