Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 25

Onderwerp: $ (Dollar teken in de URL) veroorzaken van redirect fouten

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

U kunt plakken hier een volledige inhoud van het bericht (bericht van google)?

ten tweede, je een URL's met ruimte in - gelieve zet hier de goede urls omdat ik graag wil om het te controleren.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 27-04-11 in 21:32.

Ik merkte dat alle links van uw links zijn gebroken en dat mijn browser kan uw site niet openen door deze link. getest op IE en Google Chrome.

De IE-browser zag ik een ding - phpBB2 is gebroken! in plaats van phpBB2 in de url Ik heb een ph% E2% 80% 8BpBB% E2% 80% 8B2.

zodat je url eruit ziet:
    http://www.allfreechips.com/ph% E2% 80% 8BpBB% E2% 80% 8B2 /

misschien is er een probleem met de codering.

ten tweede, je welke versie van vBET te gebruiken?

Senior Member

Niet zeker of ik volg uw vraag, ik heb veel URL's? Ze werken wanneer u erop klikt, maar google ziet ze als een redirect fout. Ik las dat het het meest waarschijnlijk de codering. Ik heb geen bericht van google andere dan 100k redirect fouten in de webmaster tools. Ik heb een chunck van hen in mijn vorige post.

Senior Member

Ik gebruikte de laatste versie had je me te installeren voor het laatste nummer 3.4.0

Senior Member

Wat zou ik controleren of de codering?

Niet zeker of ik volg deze

in de nieuwe versie alle omleiding wij hebben in een goede volgorde, zodat url redirect is goed (er is geen problemen). Ik ben op zoek een oplossing over deze codering - ik zal aks Michał over.

Kunt u het openen van uw site via links van google waarschuwing?

Senior Member

Ja, als ik klik op de links werken ze ok, im niet volgen waar je de phpBB2 probleem u op de hoogte wel.

Senior Member

Zijn al een paar dagen en een weekend hier Eventuele updates?

hello,
    Ten eerste - ik zou graag willen verontschuldigen voor mijn late antwoord - We hebben een lange - gratis weekend (nationale feestdagen).

terug naar de kwestie.
    Ik zag dat je niet hebben gesteund (nog) talen ingeschakeld. Gelieve uit te schakelen met behulp van admincp-> vBET-> vertalingen optie. Als iemand zal deze link gebruiken - site zal niet worden vertaald omdat Google nog niet ondersteunen bepaalde taal (en ik zie een aantal urls met niet ondersteund langage codes binnen).

ten tweede - plak hier enkele links van uw lijst (van bericht van google) die u kunt gebruiken en de daarmee verband houdende onderwerpen die nog steeds bestaat, want ik kan nog steeds geen urls niet openen vanuit uw lijst (misschien discussies die niet bestaat nu). Het zal zeer nuttig zijn.

trirdly - Ik kan reproduceren dit onderwerp met een slechte weergave van de $ in url. Ik zal voor u bereiden een snelle oplossing hoe te verwijderen van $ url - als u

1. openen, bewerken en maak een kopie van dit bestand:
    forum root / includes / vbenterprisetransator_functions.php
    2. in dit bestand te vinden:
    PHP Code:
    $vbet_custom_char_replacement_short = array('"' => '''%' => ''); 
    3. en vervangen door:
    PHP Code:
    $vbet_custom_char_replacement_short = array('"' => '''%' => '''$' => ''); 
    4. op te slaan en test het
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 03-05-11 in 16:46.

Senior Member

OK, ik verwijderde de nog niet ondersteund ones (heb ik niet, dat zien in het verleden!)

hier zijn enkele fouten van 1 mei

Code:
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​l/p​rom​oti​ons​/33​99-​bre​aka​ay-​25-​dol​lar​-nd​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​o/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​282​-ww​w-c​asi​nod​uwe​b-n​et-​$-1​0-a​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/b​ad-​tim​es/​499​6-c​irr​us-​uk-​on-​par​emp​i.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/e​s/p​rom​oti​ons​/57​82-​$-1​0-0​00-​sor​teo​-co​n-g​alo​re-​tra​gap​err​as.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/l​t/n​ews​/34​56-​ieš​kot​e-ž​mon​ių-​ver​sti​-al​lfr​eec​hip​s.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/p​rom​oti​ons​/39​79-​fre​e-c​asi​no-​kod​e.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/35​40-​new​-ca​t-รหัส​-co​ol-คาสิโน​-50​-$.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​l/p​rom​oti​ons​/53​84-​kod​e-i​zob​ilj​u.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/e​t/p​rom​oti​ons​/58​73-​mas​siv​e-3​33-​1-d​epo​sii​di-​boo​nus​-at​-ca​sin​o33​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/34​96-เล่นคาสิโน​-em​ail​-ยูไนเต็ดราคา​-$-​10-เสียค่าใช้จ่าย​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/p​rom​oti​ons​/59​67-​gen​eró​s-f​ree​spi​n-n​ada​l-p​res​ent​-en​-go​-ca​sin​o-w​ild​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/34​96-​vbe​t_d​ela​y2x​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/it​/pl​ay_​ban​ner​268​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​l/p​rom​oti​ons​/43​41-​new​one​-pa​ra-​coo​lca​t.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/h​i/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/4​042​-sl​ots​ofv​ega​s.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/w​elc​ome​-le​ts-​tal​k/5​224​-eu​a-c​asi​no.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​q/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​857​-ne​voj​ë-p​ër-​inf​orm​aci​on-​par​a-s​e-t​ë-d​epo​zit​ave​-i.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/p​rom​oti​ons​/55​43-​las​t-l​oad​-co​des​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/l​v/c​ont​est​-ca​len​dar​/65​26-​var​-ba​ner​i-n​aud​as-​uzv​arē​tāj​iem​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/p​oke​r-p​rom​oti​ons​/29​84-​par​adi​se-​pok​er-​pro​mo-​bec​ome​-mi​lli​ona​ir.​htm​l  Redirect error May 1, 2011

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •