Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Vbet grootste probleem ...

Junior Member

Default Vbet grootste probleem ...

hallo net gekocht vbet en installeer het en begon met problemen ...
    forum index toont een witte pagina, cant ik mijn admincp invoeren om de plugin uit te schakelen, dus moest ik om config.php bewerken in om plugin-systeem uit te schakelen ... nu im forum is terug op evrything werken, maar in admincp> Opties> vbet belangrijkste i onbly zie je een rij met (vBET 3.0.0 en hoger is NIET een vrije software. Om recht om het te gebruiken heb je een licentie kopen en hier stel uw licentiesleutel.)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Over het forum naar beneden:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...2.html#post169

Over het zien van alleen maar ruzie met licentiesleutel - je kunt niet blokkeren uitgaande verzoeken tot 3e partijen.
    Laatst bewerkt door vBET; 26-11-09 in 04:28.

Junior Member

Over het zien van alleen maar ruzie met licentiesleutel ... ? dus wat is de oplossing

En ik krullen geïnstalleerde extensie (dubbel gecontroleerd) volg de installatie instructies stap voor stap ... Wat heb ik verkeerd gedaan?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Mogelijkheden:
    1. CURL werkt niet goed
    2. Firewall of iets anders is niet mogelijk maakt om CURL verzoeken te sturen naar andere servers - dat je dit nodig hebt nota, anders hoe u wilt vertalingen krijgen van Google?

Junior Member

nvm ... i figure it out! bedankt voor de hulp toch

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •