Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Google denkt dat nieuwe url's zijn voor een andere site

Senior Member

Default Google denkt dat nieuwe url's zijn voor een andere site

Hi,

Ik kreeg dit van Google vandaag:

URL's niet gevolgd
    Wanneer we een steekproef van URL's getest van uw sitemap hebben we vastgesteld dat sommige URL's omleiden naar andere locaties. Wij raden je sitemap URL's bevatten die verwijzen naar de eindbestemming (de redirect target) in plaats van doorsturen naar een andere URL

Google gaf het volgende als voorbeeld:
    PHP Code:
    HTTP Error301.   http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/ 
    Wat moet ik doen?
    Laatst bewerkt door norku; 23-03-11 in 09:44.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

dit is niets mis, waarom?
    Links in sitemap mag niet worden vertaald.
    Dit is goed - Dit is hoe het zou moeten werken. Waarom? Prestaties.
    Op dit moment generatie van 52 keer meer links voor discussies kan verbruiken veel tijd voor de grote forums. Vertaling van alle van die in dezelfde tijd konden maakte het heel, heel tijdrovend en het genereren van veel query's naar database.

En dat is goed voor google - zoals u ziet, heb je een 301 redirect naar de pagina met vertaalde url (HTTP-fout: 301).

Google zou liever zien dat de links werden vertaald, maar het doet niet de moeite ze in het geheel.

Meer hier: vBET Integratie met andere plugins - vBulletin Enterprise Translator (vBET)

Deze bericht van google is voor uw informatie. Ze denken dat je waarschijnlijk een slechte links in de sitemap, Ze denken dat is niet goed voor je hebt en je niet weet niets over,
    maar je weet - deze links worden doorgestuurd (met 301) om de goede vorm en dat is goed voor Google en zeer goed voor uw site (performance).

vBET bieden geen ondersteuning voor de vertaling van url in sitemap.

Ook kun je niet integreren vBET met sitemap - U heeft in sitemaps alleen links van de originele draden. Google kruipen koppelingen vertaalde zich (maar het zal langer duren) en je hebt vertaald urls

Senior Member

Hi,

Ik klaag niet Mijn post heeft meer te maken met mijn gebrek aan kennis dan iets anders. Mijn forum is perfect functionerende (met dank aan u) en als, zoals u zegt, het bericht van Google is voor mijn informatie, in tegenstelling tot dat een waarschuwing dan is dat cool.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

als je meer vragen hebt. Ik zal je helpen

Senior Member

Dankzij Kamil

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •