Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 15 van 15

Onderwerp: Geavanceerd zoeken geeft geen resultaten

Senior Member

Hi,

Nee, je bent niet op zoek correct. "Führerschnur 'verschijnt alleen in de zoekresultaten, want het is niet altijd vertaald door Google dat wil zeggen de term" Führerschnur "verschijnt op de Japanse versie van mijn forum, de Franse, de Russische etc etc. Dat is waarom het wordt teruggegeven op een zoekopdracht. Je moet zoeken naar een vertaalde termijn - iets wat je kunt zien op het forum wanneer u overschakelt naar een andere taal.

Probeer het zoeken zoals ik beschreef in post # 9 hierboven ... je zult zien wat ik bedoel.

Senior Member

Nog nieuws over deze chaps?

Senior Member

Stoten deze weer als de draad wordt nog steeds gekenmerkt als 'opgelost', hoewel het probleem zich blijft voordoen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Sorry Kamil moeten uw antwoord missen. Houdt u er rekening mee dat de bug was in encoding, dus er was geen resultaten op alle vormen vertaalde pagina's. Dit was gecorrigeerd en dat is de reden waarom kwestie werd beschouwd als opgelost.

Senior Member

Zal ik doen Michal. Dank.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •