Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Af en toe Problemen met URL Conversie

Junior Member

Default Af en toe Problemen met URL Conversie

Hallo,

Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.

Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.

Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.

het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?

bedankt
    simit

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Ik denk dat ik vond het patroon. Op uw forum links die speciale karakters wordt beweerd dat niet gevonden worden. Ik weet niet waarom nog niet.

We zijn niet in staat om te reproduceren op onze servers (zoals je hier kunt zien dat het goed werkt), dus gelieve PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door simit patel View Post
    Hallo,

Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.

Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.

Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.

het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?

bedankt
    simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Dutch
    Translated text
    Hallo,

Ik heb ook een keer gebeurd, maar als je weer opnieuw te laden de pagina en doet dat goed.

De waarheid dat is zeldzaam, groeten.
    Original text

De waarheid is dat het niet uitmaakt zo is het zeldzaam - het moet niet gebeuren bij allen en we zullen ons best doen om het werk de hele tijd

Junior Member

keerde ik terug naar vbet 312, dat werkt prima. ja, is de kwestie die verband houden met enig verschil tussen de 312 en 322. Ook, toen keerde ik terug naar 312, het eerste wat ik deed was een product te overschrijven. het probleem nog steeds sprake. Toen ik de dossiers van 312, dat leek het probleem op te lossen geüpload. ja, misschien wel het probleem betrekking heeft op een bestand te bewerken tussen 312 en 322.

Ook vermeldenswaard is dat ik vbblogs geïnstalleerd. dit was helemaal niet beïnvloed, URL's in blogs niet werden geschreven in vreemde tekens. noch in 322, ook niet in 312.

Ik zou echt graag willen profiteren van de nieuwe functies in 322. is er in ieder geval kan ik dat doen in het licht van de situatie?

bedankt
    simit

TOEGEVOEGD: en natuurlijk heb ik de laatste versie van vBSEO geïnstalleerd.

Het is niet de beste idee om die opnieuw geïnstalleerd Als de steun wordt op uw bord ...

Ook vind ik dat dit is een probleem met vBSEO configuratie. De patronen die je hebt voor draad zal niet toestaan dat voor buitenlandse tekenen:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    Het moet iets als dit:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Maar niet handmatig wijzigen. Dergelijk patroon is op veel plaatsen in vBSEO configuratie. Gelieve PM me details toegang tot uw vBSEO CP en ik zal uit welke configuratie parameter is verantwoordelijk voor deze te vinden.

De reden hiervoor is verkeerd vBSEO configuratie.

Stel optie "Vervang Non-Engels tekens in URL's?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's".

Deze mysterieuze wijze verdwijnen uit onze integratie handleiding. Sorry voor de problemen gewoon stel parameter en het zal wel goed

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    De reden hiervoor is verkeerd vBSEO configuratie.

Stel optie "Vervang Non-Engels tekens in URL's?" tot "Keep Non-Engels tekens in URL's".

Deze mysterieuze wijze verdwijnen uit onze integratie handleiding. Sorry voor de problemen gewoon stel parameter en het zal wel goed
    Translated text
    Voor Spaans is er een probleem is met de letters
    Original text
    DIT letters N, O, I, etc etc (HET VERWIJDEREN VAN TRANSLATE N, O, ik .
    Translated text

Heeft op "niet-Engels tekens te vervangen" vervangt het vBSEO de letter N, of i in de URL. Voor SEO is dit zeer goed.

Met "Non-Español tekens Houd in URL's" tekens worden vervangen door ~. Iets dat grote invloed op de SEO.

Waarom vBET toekomstige herzieningen zullen worden "opgelost" of technisch onmogelijk?.

Dank u.
    Original text
    Laatst bewerkt door jorgejgm; 26-11-09 in 17:32.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door jorgejgm View Post
    Translated text

Heeft op "niet-Engels tekens te vervangen" vervangt het vBSEO de letter N, of i in de URL. Voor SEO is dit zeer goed.

Met "Non-Español tekens Houd in URL's" tekens worden vervangen door ~. Iets dat grote invloed op de SEO.

Waarom vBET toekomstige herzieningen zullen worden "opgelost" of technisch onmogelijk?.

Dank u.
    Original text
    Dit wordt gedaan door vBSEO - vBET geen maakte zo'n vervangingen. Je moet de juiste configureren vBSEO. U kunt mogelijkheid om niet Espagnol tekens ans ook handmatig configureren in FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Bedankt dat je in staat zal zijn om te werken met vertaalde URL's en uw bestaande URL's te houden moedertaal als die waar.

Kijk eens hier:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Dit is URL waar Poolse letters (zoals SAEC) werd veranderd dankzij $ Vbseo_custom_char_replacement en het houdt nog steeds alle andere niet Engels letters. Dit is dezelfde link voor de Japanse:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Ook dit is goed voorbeeld waarom je moet houden niet Engels / Espagnol personages - sommige talen hebben noly niet Engels / Espagnol karakters.

Dit is bijvoorbeeld hoe u kunt instellen $ Vbseo_custom_char_replacement waarde (voor Poolse letters):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 

Ik hoop dat dit zal helpen in geval van eventuele andere vragen just ask - we zijn hier om u te helpen
    Laatst bewerkt door vBET; 26-11-09 in 20:16.

Junior Member

Translated text
    Heel erg bedankt weer, werkt perfect.

Dank u.
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken